Gjest lundeff Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gjennkjenner også det mølet du skriver. Hver gang dukker du opp med dette "innse at han ikke tenner på deg" maset. Det begynner å bli gammelt. La oss fastslå at fenomenet manglende tenning på partner til tross for at sexlysten er intakt, ikke eksisterer. La oss lage en ønskeverden oppi våre naive hoder, som ikke er forenelig med naturens mekanismer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/page/2/#findComment-1978886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå .... for anledningen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 La oss fastslå at fenomenet manglende tenning på partner til tross for at sexlysten er intakt, ikke eksisterer. La oss lage en ønskeverden oppi våre naive hoder, som ikke er forenelig med naturens mekanismer. ehhh det der synes jeg ikke var noe særlig hyggelig sagt :-( Særlig ikke for meg å lese som er trådstarteren. Så ifølge det du sier da er problemet til min kjære ikke mangelende lyst i seg selv, men på kun meg..... Det blir for merksnodig slutning, når han jo har hatt dette problemet også i tidligere forhold. Han sier om det så hadde vært Pamela Anderson eller et eller annet kvinnemenneske der enn jeg ville sexlysten vært like liten. Det skremmer han å skulle mistre kontrollen, overgi seg til et annet menneske på en måte. Dessuten synes han sex er svært energitappende og har ikke tiltakslyst til å gjennomføre sexsuelle ting i samlivet. Han har sagt han onanerer en sjelden gang i dusjen, men det er også lite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/page/2/#findComment-1979597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lundeff Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ehhh det der synes jeg ikke var noe særlig hyggelig sagt :-( Særlig ikke for meg å lese som er trådstarteren. Så ifølge det du sier da er problemet til min kjære ikke mangelende lyst i seg selv, men på kun meg..... Det blir for merksnodig slutning, når han jo har hatt dette problemet også i tidligere forhold. Han sier om det så hadde vært Pamela Anderson eller et eller annet kvinnemenneske der enn jeg ville sexlysten vært like liten. Det skremmer han å skulle mistre kontrollen, overgi seg til et annet menneske på en måte. Dessuten synes han sex er svært energitappende og har ikke tiltakslyst til å gjennomføre sexsuelle ting i samlivet. Han har sagt han onanerer en sjelden gang i dusjen, men det er også lite. Vil du vi skal være hyggelige eller ærlige? Akkurat rundt dette temaet er de to begrepene ofte vanskelig å kombinere... Mitt bidrag i denne debatten tar utgangspunkt i den årsaken de aller, aller fleste opplever som grunn til manglende tenning. Jeg tar ikke for meg det lille mindretallet hvor sykdom er årsaken. Forøvrig er det vel ikke mange som tenner på Pamela Anderson, så det var nok en dårlig sammenligning. Et spørsmål: Har dere barn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250937-mann-som-ikke-vil-ha-sex/page/2/#findComment-1980237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.