Gå til innhold

Han godtar ikke at jeg blir sint

Anbefalte innlegg

Gjest mener jeg har grunn til det

Så når oppdaget du disse sidene? Var du blind de første årene, siden du valgte både å flytte sammen med denne mannen og få barn med han?

Kan ikke tenke meg at han de første årene deltok ivrig i husarbeidet og så ble en slurv peis.

Du var vel dum og nyforelsket og sydde puter under armene på han.

Jeg har aldri vært dum og naiv, men så er jeg også enslig.

Men i et forhold må man svelge en del kameler. Så du får prøve å gjøre det beste utav situasjonen.

Jeg er ikke personen som klarer å svelge alt for mange kameler og derfor har ingen kommet igjennom nåløyet enda, vet ikke om han finnes heller. Men trives som enslig:)

Det med tida var han vel kjent for ja....

Husker første gangen han ikke kom når han sa det (et par timer senere kom han) - jeg trodde han var blitt påkjørt eller noe sånt, var kjemperedd for ham. Det var før mobilen.

Men jeg tenkte vel ikke langt nok fram. Man vet ikke hvordan det er å ha familie, ansvarsfull jobb osv når man er ung. (Ihvertfall gjorde ikke JEG det - dere andre er sikkert så flinke...)

Hadde vi ikke hatt to små barn så hadde jeg ikke prøvd så hardt å redde forholdet som jeg føler jeg må nå.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• dolores83

11

• Lillemus

3

• NeaNoor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest kjenner meg igjen

Det med tida var han vel kjent for ja....

Husker første gangen han ikke kom når han sa det (et par timer senere kom han) - jeg trodde han var blitt påkjørt eller noe sånt, var kjemperedd for ham. Det var før mobilen.

Men jeg tenkte vel ikke langt nok fram. Man vet ikke hvordan det er å ha familie, ansvarsfull jobb osv når man er ung. (Ihvertfall gjorde ikke JEG det - dere andre er sikkert så flinke...)

Hadde vi ikke hatt to små barn så hadde jeg ikke prøvd så hardt å redde forholdet som jeg føler jeg må nå.

Ønsker deg lykke til, skjønner at det er slitsomt.

Prøv som jeg skrev i et tidligere innlegg å bli enda mer selvstendig og sett grenser der det går.

Prøv å få igang en felles rydde og vaske kveld. Hvor både du, gubben og barna deltar.

Gjest kjenner meg igjen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161523829' post='3352445]

He he he.

Men som du sier. Jeg irrterte til tide vettet av meg pga eksen. Tipper mannen til trådstarter sliter med det samme ;)

Sånn småprat dere imellom. Kan dere ikke gjøre det på meldinger i stedet?

På forhånd takk:)

Gjest mener jeg har grunn til det

Ønsker deg lykke til, skjønner at det er slitsomt.

Prøv som jeg skrev i et tidligere innlegg å bli enda mer selvstendig og sett grenser der det går.

Prøv å få igang en felles rydde og vaske kveld. Hvor både du, gubben og barna deltar.

Takk skal du ha :)

Godt å ha doktoronline for å få ut litt frustrasjon av og til

Gjest snusminikkeren

Uff, du er helt klart gift med en mann !!!

Den fortvilelsen og det sinnet du har, har vi fleste kvinner kjent ja.

Jeg har gitt opp.

Vi har nå vært skilt i mange år, men han rotet så fælt med barnas klær, at klesvasken hans er fortsatt her hos meg.

Ikke hans skittentøy selvfølgelig, men de klærne barna bruker hos han.

Det er min egen skyld at det er blitt slik.

Han fikk alt oppi hendene da vi var gift.

Han fikk hverken røre mitt husarbeid eller klesvask.

Ville han hjelpe til med noe, ,ble han beordret ut til bilvask, snømåking osv..

Han var/er også sånn at "alt ordner seg/tar alt i siste liten", og det går alltid utover meg :o(

Skjønner ikke hvordan han kan ha en sjefs-stilling.

Kun et eks.

Hver gang barna skal være hos han, må jeg ringe å sjekke om han har handlet inn pålegg til skolemat, melk, brød osv...

Noe som sjelden er i orden, og jeg må tømme kjøleskap og ta med til han.

Nei, jeg skjønner virkelig ikke hvordan han klarer sin stilling og være så godt likt på arbeidet.

Det verste er at jeg er medskyldig i at han er slik.

Jeg var med på å skape han i 16 år...

:o)

Annonse

Gjest mener jeg har rett til det

Garantert. Han kan sikkert ikke fatte og begripe hva hun stresser sånn for:D

(Men det kan jeg, for jeg er en liten smule kontrollfreak:P)

Nei han kan ikke det (forstå hvorfor jeg stresser meg opp).

Og han blir LIKE overrasket hver gang vi kommer for sent eller noe skjer. Som da jeg ble stoppet av politiet, vi blir jaget vekk av en parkeringsvakt, vi ikke hadde det han trodde i frysen, vi ikke rakk det vi skulle. (Tidligere - fikk inkassovarsel på ting som han hadde lovet å betale for lenge siden)

Først et par dager etterpå så kan han innrømme at det kanskje hadde vært lurt å gjøre som jeg sa...

Sånn småprat dere imellom. Kan dere ikke gjøre det på meldinger i stedet?

På forhånd takk:)

Nå er ikke dette "din" tråd en gang, så skjønner ikke helt hvorfor du bryr deg.

Dessuten prater vi om temaet og sporer ikke helt av. Noe som ofte skjer her på dol.

Uff, du er helt klart gift med en mann !!!

Den fortvilelsen og det sinnet du har, har vi fleste kvinner kjent ja.

Jeg har gitt opp.

Vi har nå vært skilt i mange år, men han rotet så fælt med barnas klær, at klesvasken hans er fortsatt her hos meg.

Ikke hans skittentøy selvfølgelig, men de klærne barna bruker hos han.

Det er min egen skyld at det er blitt slik.

Han fikk alt oppi hendene da vi var gift.

Han fikk hverken røre mitt husarbeid eller klesvask.

Ville han hjelpe til med noe, ,ble han beordret ut til bilvask, snømåking osv..

Han var/er også sånn at "alt ordner seg/tar alt i siste liten", og det går alltid utover meg :o(

Skjønner ikke hvordan han kan ha en sjefs-stilling.

Kun et eks.

Hver gang barna skal være hos han, må jeg ringe å sjekke om han har handlet inn pålegg til skolemat, melk, brød osv...

Noe som sjelden er i orden, og jeg må tømme kjøleskap og ta med til han.

Nei, jeg skjønner virkelig ikke hvordan han klarer sin stilling og være så godt likt på arbeidet.

Det verste er at jeg er medskyldig i at han er slik.

Jeg var med på å skape han i 16 år...

Synd å si det, men du er fremdeles sterkt medskyldig - han trenger jo ikke anstrenge seg for å huske å handle mat, han vet jo at du kommer bort med mat uansett...

Nei han kan ikke det (forstå hvorfor jeg stresser meg opp).

Og han blir LIKE overrasket hver gang vi kommer for sent eller noe skjer. Som da jeg ble stoppet av politiet, vi blir jaget vekk av en parkeringsvakt, vi ikke hadde det han trodde i frysen, vi ikke rakk det vi skulle. (Tidligere - fikk inkassovarsel på ting som han hadde lovet å betale for lenge siden)

Først et par dager etterpå så kan han innrømme at det kanskje hadde vært lurt å gjøre som jeg sa...

Huff, jeg føler med deg:)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161540977' post='3353023]

Dessuten prater vi om temaet og sporer ikke helt av. Noe som ofte skjer her på dol.

Vi burde skamme oss. Nå har vi ødelagt _hele_ tråden:(

Annonse

Gjest kjenner meg igjen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161540977' post='3353023]

Irriterende å lese masse tull uansett hvilken tråd det er

Gjest snusminikkeren

Synd å si det, men du er fremdeles sterkt medskyldig - han trenger jo ikke anstrenge seg for å huske å handle mat, han vet jo at du kommer bort med mat uansett...

*Smiler*

Og det er jeg også klar over.

Og jeg vet også, at hvis jeg ikke gjør det så kan det gå utover barna.

De må gå på skolen uten nistemat :o(

Og det orker jeg ikke tenke på.

Har prøvd å gifte han bort noen ganger, men uten hell :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...