Gå til innhold

dårlig humør med cerazette??

Anbefalte innlegg

Gjest uten energi

Har gått på minipillen Cerazette i en uke nå og allerede etter noen få dagers bruk har jeg fått større humørproblemer enn vanlig! Er voldsomt irritabel, utålmodig, hissig og også mer nærtagende enn vanlig. Det har i det hele tatt vært slitsomt å være meg de siste dagene, og jeg har vært slitsom å være i hus med=(

Er det sannsynlig at dette skyldes pillene eller har jeg bare rent forbigående hatt noen dårlige dager. Det kan man jo av og til ha uten at man egentlig skjønner helt grunnen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251015-d%C3%A5rlig-hum%C3%B8r-med-cerazette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått på dem i over 8 mnd nå og jeg merker ingenting,som om jeg ikke går på p-piller. Så kan jo hende du bare har noen dårlige dager, vet at disse pillene har mindre bivirkninger enn vanlig p-piller.Men kan jo være hos noen at de gir...

Gjest uten energi

jeg har gått på dem i over 8 mnd nå og jeg merker ingenting,som om jeg ikke går på p-piller. Så kan jo hende du bare har noen dårlige dager, vet at disse pillene har mindre bivirkninger enn vanlig p-piller.Men kan jo være hos noen at de gir...

Takk for svar=)

Nå lurer jeg på om du vanligvis er følsom for hormoner? Sliter du med PMS, og hvis du har barn, ble du veldig hormonell i forbindelse med svangerskap/fødsel/barseltid? Jeg er svært følsom for hormoner, og jeg lurer derfor egentlig på om jeg burde styre unna hormonelle prevensjonsmidler... Men legen mente jeg burde prøve cerazette, så derfor gjør jeg det nå da...

Takk for svar=)

Nå lurer jeg på om du vanligvis er følsom for hormoner? Sliter du med PMS, og hvis du har barn, ble du veldig hormonell i forbindelse med svangerskap/fødsel/barseltid? Jeg er svært følsom for hormoner, og jeg lurer derfor egentlig på om jeg burde styre unna hormonelle prevensjonsmidler... Men legen mente jeg burde prøve cerazette, så derfor gjør jeg det nå da...

Hei!

Ja jeg er vanligvis følsom for hormoner og derfor anbefalte også min lege detta preparatet.

Jeg har ikke barn.

Du kan jo vente en mnd eller to for å se-legen min sa ta jeg måtte la det stabilisere seg før jeg kunne avgi noen dom :) Så det kan jo hende det er det samme i ditt tilfelle.

Om ikke det da har roet seg så burde du nok unngå hormoner!

Lykke til!! :)

Gjest uten energi

Hei!

Ja jeg er vanligvis følsom for hormoner og derfor anbefalte også min lege detta preparatet.

Jeg har ikke barn.

Du kan jo vente en mnd eller to for å se-legen min sa ta jeg måtte la det stabilisere seg før jeg kunne avgi noen dom :) Så det kan jo hende det er det samme i ditt tilfelle.

Om ikke det da har roet seg så burde du nok unngå hormoner!

Lykke til!! :)

Da har jeg fått fornyet tro på denne pillen.

Takk for svar=)

• 5 uker senere...
aldrimerhormoner

Da har jeg fått fornyet tro på denne pillen.

Takk for svar=)

hei, kanskje jeg bare forvirrer deg nå, men jeg er som deg følsom for hormoner og har akkurat sluttet med de elendige pillene (cerazette) etter at sexlysten forsvant som dugg for solen etter ett brett (noe som aldri har skjedd før bortsett fra litt på slutten av svangerskapet..) har også vært litt irritabel og trist og venter utålmodig på at hormonene skal forlate kroppen så den kan bli seg selv igjen:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...