Gå til innhold

Er alle menn like uvitende som min?

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert

Min mann og jeg hadde bestemt oss for å begynne å prøve etter nyttår. Jeg har nok vært mest ivrig så ble ganske glad da han i dag formidlet at han gjerne ville begynne litt før, i november.

Vi snakka litt om det og han sa noe om at det bare er en uke til november og jeg svarte at jo, men det er jo litt lenger til vi kan bli gravide, da de første dagene i november ikke er av de dagene jeg kan bli gravid. Kjæresten min skjønte ikke hva jeg mente og da jeg forklarte at man bare kan bli gravid ca 3 dg per mnd såg han svært overasket ut og svarte: "Er du sikker??". At det bare er ca 30% sjanse for å bli gravid når man treffer på dagen var ikke mindre overaskene for han.

Kjæresten min er 28 år og har frem til i dag gått rundt og trodd at han når som helst kan gjøre meg gravid.

Er dette komisk eller skremmende? Veit ikke menn bedre enn som så?

Mannen min ble med ett litt mer ivrig etter å prøve...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251031-er-alle-menn-like-uvitende-som-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Spurte mannen her......og han var like uviten som din..*flirer*

han trodde vist at egget bare lå der å ventet på hans soldater......

Ler ennå av det sjokkerte uttrykket hans....og den litt fornærma minen når jeg begynte å le av han etterpå....

*flirer*

Mannen min på snart 28 har alltid vært naturvitenskapelig interessert, og vet dermed mye rart. Deriblant kan han alt rundt mens, eggløsning og alt slikt; kan tro JEG fikk sjokk den dagen jeg fant ut at han kunne nesten like mye som meg om emnet (og jeg leser mye på SnartGravid).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...