Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! begynner å føle meg litt paranoid..... Har følelsen av at jeg er gravid-ømme bryst, litt småkvalm, vektøkning ol....Har hatt vanlig mens når jeg skal ha den...har tom tatt test-den viser negativt....Har hatt denne følelsen siden august. Kjæresten min har sterilisert seg( i juni)og fikk påvist at han var steril i slutten av august. Har hatt sex uten prevansjon imellom, men vi har vært veldig forsiktig...(visst jeg kan si det...) Forhåpentligvis er jeg nok bare paranoid-jeg kan vel ikke være gravid??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251047-gravid-med-menstruasjon/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Din kjæreste er sterilisert, du har menstruasjon og graviditetstesten er negativ. Sikrere kan man neppe bli. Hvis man øker i vekt vil brystene også ofte øke i størrelse, og det kan gi ømhet. Du er kvalm, er det noen forklaring på det? Bruker du noen medisiner som kan gi kvalme? Hvor gammel er du? Kanskje du skulle ta deg en tur til lege for å få en avklaring?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...