Gå til innhold

Er det normal å svelge.....

Anbefalte innlegg

... i det hele tatt?

Det med smaken av det blanke vannet brekker meg allerede og det er ikke på tale å svelge den... og spermen som kommer etter uff...

Jeg vet ikke om i sex historie (old tiden) er det normal å gjøre det med " anal og svelging" eller ikke?

Det med å suge gutten din er det helt greit for meg selv om det gjør vondt i kinnene for han er altfor stor...men smaken tåler jeg ikke as :(

Har spørt han om han kunne stoppe eller evt. ta ut rett før han kommer så jeg ikke får spermen i munnen...Men han sa det med å komme er orgasme for gutten han kan ikke stoppe midt i høydepunktet "that's turn off" Så han kan ikke kontrollere...

Jeg vet ikke om det er hans greier siden han er fransk eller er det bare sånt det er orgasmer for gutter?

Takk for svare:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251061-er-det-normal-%C3%A5-svelge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• tusseline

3

• a lil wonder

3

• alfatispa

1

La meg si det sånn - hadde min kjære sagt at "skal du suge får du sannelig svelge også!" så hadde det i alle fall IKKE blitt en eneste avsuging mer på ham!

Nå svelger jeg mer enn gjerne, og jeg synes forsatsen smaker godt, men aldri om jeg hadde gjort det under tvang.

Annonse

For en talentløs idiot. Selvfølgelig kan han trekke seg ut før han spruter, så lenge du ikke vil ha det i munnen. Det er normal høflighet og sosial intelligens.

Når det gjelder hva folk gjorde før (i oldtiden, som du så poetisk kaller det), så er det neppe noe som gjøres nå som ikke ble gjort før. Men en del ting er nok vanligere, iom. at vi har en verden hvor fokuset er mer åpent på dette, og hvor man ikke kan unngå å bli eksponert for idéer man kanskje ellers aldri ville tenkt på.

"......................................."

da holder du bare hånda på penis og jokker med mens du suger. når mannen din sier at det holder på å gå, tar du den bare ut av munnen og onanerer ham til det går.

ingen sak

"jokker"? *Ler* Aldri hørt det brukt om å runke :-)

"......................................"

Je svelger avogtil, men liker bedre å gjøre det når jeg er full, for da brekker jeg meg ikke. Er jeg helt edru, så kommer brekningsrefleksen som regel uansett. Jeg gjør det jo likevel, men det er nok kjekkere for begge om jeg kan gjøre det uten å brekke meg =)

Annonse

Gjest Alt er tiltak

I begynnelsen likte jeg ikke suge i det hele tatt men det kom seg eterhvert. Vi tok ett skritt av gangen. de første mnd så sugde jeg til rett før det gikk for han og tok munnen vekk og fortsatte med hånden til utløsningen var ferdig.. Dette er no problem.

Nå suger jeg han helt til det går for han,svelger ikke men bare fyller det opp i munnen og spytter det ut etterpå=)

Gjest Ereksjonen

I begynnelsen likte jeg ikke suge i det hele tatt men det kom seg eterhvert. Vi tok ett skritt av gangen. de første mnd så sugde jeg til rett før det gikk for han og tok munnen vekk og fortsatte med hånden til utløsningen var ferdig.. Dette er no problem.

Nå suger jeg han helt til det går for han,svelger ikke men bare fyller det opp i munnen og spytter det ut etterpå=)

Kan det være så mye bedre å ha det i munnen da? Bare lurer...

Gjest Ereksjonen

Synes du skal velge selv. Vil du gjør du det - vil du ikke lar du være.

Minner meg på at jeg hadde en dame som sugde og sugde en gang. Men hun sa helt klart at dersom jeg kom i munnen hennes ventet det et langt vått kyss etterpå. Gjett om jeg passet på å si i fra.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...