Gå til innhold

Er det normal å svelge.....

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Tvert imot - hvis man synes det smaker ille, er det mye bedre å svelge, det er gjort på brøkdelen av et sekund.

Istedenfor å skulle styrte på do, det må da være en turnoff?

Min samboer trives med dette og begge er fornøyde. Så der tar du feil. Er forskellig fra person til person

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• tusseline

3

• a lil wonder

3

• alfatispa

1

Nei!Er helt ok for han!! Han som foreslo.. Han er sjeleglad.Så der tar du feil.

Jeg "tar feil" med at det er turn-off? *Ler*

Jeg aner da ikke hva _han_ synes, men jeg - og garantert mange andre - vil synes det er lite sexy.

"........................................"

Gjest Alt er tiltak

Jeg "tar feil" med at det er turn-off? *Ler*

Jeg aner da ikke hva _han_ synes, men jeg - og garantert mange andre - vil synes det er lite sexy.

"........................................"

Han syns ikke det er turn off i det hele tatt hvertfall.så sånn er han.. alle er ikke like vettu

Gjest Ereksjonen

hihi det sa jeg sjøl til han og men ikke på samme måte da :)

Nei, pga jeg lurer på det her...er at fodi han sa å komme MEN må ta ut svikter det ordentlig orgasmen....det føler ikke det samme sa han...er det sant dere gutter?

Jeg prøver det beste men takler smaken ikke så jeg har aldri hatt det i munnen heller Og da sa han til meg "that's not real oralsex fordi jeg fikk ikke orgasme i munnen din"

Derfor lurer jeg på er det normal å ha det i munnen, og for gutter er det sant med forskjellige orgasmer som han har forklart meg? =)

Dersom vi er i ferd med å komme og "behandlingen" blir avbrudt stanser på en måte orgasmen. Og det er jo ikke noe moro :-( Men hvis du suger en fyr og han er i ferd med å komme og du fortsetter med å onanere han med hånden til han har kommet så funker det helt fin for meg ihvertfall.

:-)

Gjest Ereksjonen

Det er bra! Godt at menn er litt forskjellige de også :-)

Vi er nok like forskjellige som dere. Men "macho-holdninger" skal man liksom ha. Men viktig at dere sier og gjør det dere vil - så får de altfor-macho-gutta roet seg litt. Kanskje. :-)

Annonse

Gjest Ereksjonen

Tvert imot - hvis man synes det smaker ille, er det mye bedre å svelge, det er gjort på brøkdelen av et sekund.

Istedenfor å skulle styrte på do, det må da være en turnoff?

Enig. Styrte på do og forsøke å få alt sammen ut igjen.. Fysj. =)

Jeg tror det er like normalt som unormalt!

Denne typen din høres ut som han tenker bare på seg selv! Neste gang syns jeg du skal si "klart jeg kan svelge, om du svelger først"

At han bare kommer/får orgasme om han kommer i munnen din er bare TULL!

Selv har jeg erfaringer med begge deler, og det kommer veldig an på hva gutten spiser, både på smak og konsistens...

Stå på ditt jente, vil du ikke, så gjør du det ikke, elles blir det tvang, og tvang blir voldtekt!

Gjest Ereksjonen

Løper rett til vasken eller doen og spytter??!!??

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vært sjeleglad det allerede hadde gått, det der må være toppen av turn-off.

Helt enig. Toppen av turn-off! Da er det bedre å ikke få det i munnen hennes i det hele tatt.

Jeg tror det er like normalt som unormalt!

Denne typen din høres ut som han tenker bare på seg selv! Neste gang syns jeg du skal si "klart jeg kan svelge, om du svelger først"

At han bare kommer/får orgasme om han kommer i munnen din er bare TULL!

Selv har jeg erfaringer med begge deler, og det kommer veldig an på hva gutten spiser, både på smak og konsistens...

Stå på ditt jente, vil du ikke, så gjør du det ikke, elles blir det tvang, og tvang blir voldtekt!

"Stå på ditt jente, vil du ikke, så gjør du det ikke, elles blir det tvang, og tvang blir voldtekt!"

Tullprat. Om hun gjør noe hun ikke vil, så er det hverken tvang eller voldtekt, så lenge hun gjør det frivillig. Men hun _bør_ selvfølgelig ikke gjøre noe hun ikke ønsker å gjøre.

"....................................."

Gjest Phenomena

Jeg liker å suge, gjerne til han kommer, og jeg svelger også. Og kanskje kysser jeg ham inngående etterpå - og det liker han veldig godt. Så - alle er forskjellige :-)

Men med andre partnere har jeg ikke likt spesielt godt å suge, og å komme i munnen har vært uaktuelt, så jeg skjønner de som synes det er ekkelt. Men for meg ble det altså helt topp når jeg fant den rette mannen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...