Gå til innhold

Så var jeg en erfaring rikere...

Anbefalte innlegg

Ja, man kan i blant oppleve at alt tilsynelatende stemmer, kjemien er der og alt er topp. Neste morgen bare vet man at dette ikke var noe å bygge videre på likevel.

Jeg opplevde dette flere ganger i mine unge dager. Fyren var helt OK, men da dagslyset kom, var stemningen helt borte. Det var altså jeg som var drittsekken.

Vi hadde sex igjen når vi våknet...

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

31

• DarkPink

5

• dolores83

5

• amber sun

4

Da er det nok ting som tyder på at det hele var planlagt slik fra hans side. Og det er ikke rart om du er forbanna.

Jeg er ikke sint på han, mest irritert for at jeg var så dum. Men det går bedre i dag, så han var ikke vanskelig å komme over akkurat :P

Kanskje ok å få et innspill fra en mann?

Det er faktisk ikke så dumt å være litt kostbar. Jeg veit Mr.Right kan være den samme da, men som i en annen setting følte dette ble for lett og blir usikker.

Det bør slett ikke være feil mann.

Poenget er at hard to get, kan man være på flere måter men det gjelder oftest sex.

Hvorfor ikke vise spennende sider ved deg selv før sexen? Skape nysgjerrighet på hvem du er som person?

Bygg opp interessen for deg som person og det erotiske ved deg før sexen så slipper du å klage på oss menn.

Det er ikke bare meg som har opplevd dette.

Da blir sexlivet en bonus oppå det jeg vil ha, nemlig henne. Og ikke hun noe jeg må ta på kjøpet for et deilig sexliv.

Å ha erfaring om sex etter 1 date...?

Personlig har jeg aldri fått stor interesse for den kvinnen som partner.

Min nåværende (8 år nå) gjorde meg dritnysgjerrig. Litt utiljengelig, men hun viste utrolig nysgjerrighet på hva jeg tenkte og interesserte meg for.

Flørtet vilt, men skiftet temaer som gjorde mg sprekkeferdig av nysgjerrighet på alt.

Ja, ser ikke noe konflikt i det.

Poenget er at starten avgjør mye av fortsettelen og øker ineressen for å utvikle noe som er ekte. Lysten til å elske og dyrke de følelsene og ikke bare et billig underliv.

Kan vel langt på vei være enig i at sex første daten kan lage mer kluss enn godt. Men som de fleste menn går du i den fellen å tenke at det er kvinnen som er billig. Jenter kan også ha sine lyster. Hvorfor godtas ikke det?

Hvis dere mannfolk absolutt skal ha en dame som er vanskelig å få, hvorfor i huleste maser dere da om sex første kvelden? Ingenting er så billig som usikre mannfolk! Og ingenting er så lite tolerante som usikre mannfolk.

For usikker er man hvis man kan hoppe til sengs med en dame og dagen etter ikke kan respektere den man har kost seg med og delt det mest intime av alt. Det som virkelig viser mot og styrke er en som klarer å være åpen og ærlig enten man er glad i jenta eller ei. Jeg heier på dem som greier å avslutte sånt på en skikkelig måte.

Gjest easy to get

Kan vel langt på vei være enig i at sex første daten kan lage mer kluss enn godt. Men som de fleste menn går du i den fellen å tenke at det er kvinnen som er billig. Jenter kan også ha sine lyster. Hvorfor godtas ikke det?

Hvis dere mannfolk absolutt skal ha en dame som er vanskelig å få, hvorfor i huleste maser dere da om sex første kvelden? Ingenting er så billig som usikre mannfolk! Og ingenting er så lite tolerante som usikre mannfolk.

For usikker er man hvis man kan hoppe til sengs med en dame og dagen etter ikke kan respektere den man har kost seg med og delt det mest intime av alt. Det som virkelig viser mot og styrke er en som klarer å være åpen og ærlig enten man er glad i jenta eller ei. Jeg heier på dem som greier å avslutte sånt på en skikkelig måte.

De som vil ha f**** maser fordi de vil ha sex og bare det.

Hvorfor skulle de ønske å være en god elsker eller bli glad i og utvikle forholdet?

De smiler bredt for de fikk det de ville...

Og så sitter dama igjen og tror noe helt annet, at han er bad guy og menn er dritt og trøster seg med at egentlig var sexen dårlig så det var likegreit....

Damer som forteller om slike forsøk på etableringer, det blir jo altfor avslørende.

Han fikk jo det han ville og driter i det hun tenker.

Sorry, men det var ikke personlig ment. For det finnes mange svin til menn ja.

Poenget er jo å fortelle om hva som kan være smartere å gjøre, var det ikke det hun spurte om?

Det hører man bedre fra de som har opplevd smarte jenter, enn fra de jentene som forteller om alle skuffelsene. Eller?

Nå var jeg fryktelig slem, men det var bare for å provosere fram en tanke... Humre... kanskje dere hører litt på oss menn neste gang...?

På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel. Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter f**** hver gang jeg fikk den for billig!

Hvorfor skulle de ønske å være en god elsker eller bli glad i og utvikle forholdet?

Og så sitter dama igjen og tror noe helt annet, at han er bad guy og menn er dritt og trøster seg med at egentlig var sexen dårlig så det var likegreit....

Damer som forteller om slike forsøk på etableringer, det blir jo altfor avslørende.

Poenget er jo å fortelle om hva som kan være smartere å gjøre, var det ikke det hun spurte om?

Det hører man bedre fra de som har opplevd smarte jenter, enn fra de jentene som forteller om alle skuffelsene. Eller?

Nå var jeg fryktelig slem, men det var bare for å provosere fram en tanke... Humre... kanskje dere hører litt på oss menn neste gang...?

På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel. Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter f**** hver gang jeg fikk den for billig!

Du skal ha takk for innspill :) Det er interessant å lese det du skriver, selv om jeg synes du virker litt gjennomtenkt ang. hva du faller for. Noen ganger tar man bare ting som det kommer, selv om det kan gå utrolig galt.

Annonse

Joda jeg ser poenget ditt og vet at du har rett. Men jeg blir bare litt irritert over menn som er så lite tolerante og dømmer damer for noe som de selv i vel så stor grad er med på. Det er så sinnsykt dobbeltmoralsk og det forundrer meg sterkt at mannfolk ikke ser det selv.

Dessuten tror jeg ikke denne mannen som glimtipper forteller om var interresert i noenting som helst i utgangspunktet. Det er rimelig dårlig moral å tråkke så til de grader på andres følelser. Egentlig kunne han fortjent et kne et visst sted.

Menn er så teite av og til. Trøst deg med at det er mange medsøstre som har hoppet i den fella før deg!

jeg kom til å tenke på en fyr jeg havnet til køys med for mange år siden. Han var bekjent av en venninne, og hadde det mest forferdelige ryktet. Men jeg var fryktelig full og ble sjarmert. Angret meg grønn da jeg våknet og snek meg ut. Men gjett hvem som hang på kroken da! Etter å ha kursert meg på telefon i ukesvis, sa jeg ja til en date og vi var faktisk sammen i flere år.. :))

Menn er så teite av og til. Trøst deg med at det er mange medsøstre som har hoppet i den fella før deg!

jeg kom til å tenke på en fyr jeg havnet til køys med for mange år siden. Han var bekjent av en venninne, og hadde det mest forferdelige ryktet. Men jeg var fryktelig full og ble sjarmert. Angret meg grønn da jeg våknet og snek meg ut. Men gjett hvem som hang på kroken da! Etter å ha kursert meg på telefon i ukesvis, sa jeg ja til en date og vi var faktisk sammen i flere år.. :))

Åååh, ikke fortell meg om sånne drittsekker som endte opp som prinsen, da. Ikke nå! *ler*

Takk for svar, det hjelper så veldig på å ikke være alene om å være dum :)

Åååh, ikke fortell meg om sånne drittsekker som endte opp som prinsen, da. Ikke nå! *ler*

Takk for svar, det hjelper så veldig på å ikke være alene om å være dum :)

Hehe. Han var ikke akkurat noen prins da. Men han var nok ikke vant til at dame han hadde nedkjempet på sitt sjarmerende vis snek seg av gårde tidlig om morgenen og ikke gjorde antydning til å ville ha kontakt.. :)

Men, dessverre har jeg oftere vært på motsatt side av bordet - eller kanskje jeg bør si "på din side av sengen" :)

Bedre lykke neste gang!

Hehe. Han var ikke akkurat noen prins da. Men han var nok ikke vant til at dame han hadde nedkjempet på sitt sjarmerende vis snek seg av gårde tidlig om morgenen og ikke gjorde antydning til å ville ha kontakt.. :)

Men, dessverre har jeg oftere vært på motsatt side av bordet - eller kanskje jeg bør si "på din side av sengen" :)

Bedre lykke neste gang!

Tusen takk for det :)

Jeg får ta ting som de kommer :)

Gjest Persille

Se på det sånn her:

Han gikk gjennom SÅ mange timers arbeide, overbevisning, overtaling, og regelrett slit - bare for å ha sex med deg! Du må jo være helt fantastisk??

:)

Dessuten, du fikk jo bra sex - det er ikke så ille på en lørdagskveld, det kunne jo endt i dårlig sex - og det hadde vært kjipt...

Ikke tenk på at ha ikke ville ha noe mer, tenk på at han jobbet så hardt BARE for sex! Hvilket han muligens kunne fått av andre dumme, blonde modell-babes med langt mindre jobb enn han måtte gi for deg ;)

Så - du er et kupp!

Se på det sånn her:

Han gikk gjennom SÅ mange timers arbeide, overbevisning, overtaling, og regelrett slit - bare for å ha sex med deg! Du må jo være helt fantastisk??

:)

Dessuten, du fikk jo bra sex - det er ikke så ille på en lørdagskveld, det kunne jo endt i dårlig sex - og det hadde vært kjipt...

Ikke tenk på at ha ikke ville ha noe mer, tenk på at han jobbet så hardt BARE for sex! Hvilket han muligens kunne fått av andre dumme, blonde modell-babes med langt mindre jobb enn han måtte gi for deg ;)

Så - du er et kupp!

*ler* Ååååh, jeg elsker deg Persille! :D

Jeg føler meg heldigvis ti ganger bedre i dag og driter i han. Sexen var bra og alle kan ikke falle for meg, dessverre ;)

Annonse

Har også vært i samme situasjon. Flørting på tlf og et møte på dagtid, før vi møttes en kveld. Fryktelig intressert og ivrig, for å å "måtte" dra raskt neste morgen og såvidt tør å se deg i øynene etterpå. Da var jeg desverre allerede helt på knærne etter ham også, så det svei litt.

Halvåret etterpå møttes vi igjen på fest, men da var det bare sex for sexens skyld fra min side. Dette er nå snart et år siden, og han sender fortsatt meld i ny og ne, aner ikke hvorfor, liksom for å si at han fortsatt er der sikkert. Men det toget gikk ved den første "forsvinningen" for min del...

Men mannfolk er ikke lett å forstå seg på, og jeg _tror_ jeg kommer til å ville bli bedre kjent neste gang ja.

Han ville i hvert fall møte deg to ganger *ler*

Ja, jeg prøver å tenke at "da har jeg _også_ erfart det". Noen ganger må man bare gjøre feil selv, før man innser at man ikke er smart nok til å unngå de.

*Hehe* Har ikke sex på første daten jeg, har det liksom ikke så travelt. :o)

I tillegg ga jeg klar beksjed om at jeg muligens kom til å få mensen til det andre møtet - jeg skulle jo tross alt overnatte hos ham. :o) Han ventet seg ingenting og hadde til og med redd opp til med på eget rom. ;o)

ShitDiddelyDo

Sex på første date er ikke dømt til å mislykkes. Du vet hvordan det gikk med meg da jeg venta en måned. Trikset er definitivt å gi faen i alt som heter venting. Venting er bad. Klin til på første daten og få det overstått. Det er i hvert fall min erfaring. Da blir det enklere å stikke av hvis det ikke faller i smak. :)

Men i ditt tilfelle begikk du den klassiske blemma det tross alt er å stole på en veltalende herremann du har møtt på nettet. Det er de mest veltalende som er dyktigst til å lure unge, fagre jenter til sengs, og siden du er både ung og fager og søt er du et enkelt mål for diverse predatorer. :)

Og jeg føler ingen skadefryd i at jeg så dette komme. Muahahaha. :)

Neida. Hvor galt gikk det? Ikke så galt. Du er en erfaring rikere, du fikk god sex, du lærte litt om enkelte menns sluhet, og ikke minst: Hva kunne du gjort? Du kan jo ikke bli en sånn tverr gammel jomfru som ikke stoler på noen.

Ta sjanser, klin til, ha det gøy, bli litt såra, kom deg over det og le av fyrens idioti, for her var det vel strengt tatt han som gikk glipp av noe. :)

Drømmeprisen finnes garantert der ute et sted, og han dukker nok opp før eller siden, dog ikke i denne skruens skikkelse. :)

Sex på første date er ikke dømt til å mislykkes. Du vet hvordan det gikk med meg da jeg venta en måned. Trikset er definitivt å gi faen i alt som heter venting. Venting er bad. Klin til på første daten og få det overstått. Det er i hvert fall min erfaring. Da blir det enklere å stikke av hvis det ikke faller i smak. :)

Men i ditt tilfelle begikk du den klassiske blemma det tross alt er å stole på en veltalende herremann du har møtt på nettet. Det er de mest veltalende som er dyktigst til å lure unge, fagre jenter til sengs, og siden du er både ung og fager og søt er du et enkelt mål for diverse predatorer. :)

Og jeg føler ingen skadefryd i at jeg så dette komme. Muahahaha. :)

Neida. Hvor galt gikk det? Ikke så galt. Du er en erfaring rikere, du fikk god sex, du lærte litt om enkelte menns sluhet, og ikke minst: Hva kunne du gjort? Du kan jo ikke bli en sånn tverr gammel jomfru som ikke stoler på noen.

Ta sjanser, klin til, ha det gøy, bli litt såra, kom deg over det og le av fyrens idioti, for her var det vel strengt tatt han som gikk glipp av noe. :)

Drømmeprisen finnes garantert der ute et sted, og han dukker nok opp før eller siden, dog ikke i denne skruens skikkelse. :)

Du er fin, du, SDD :)

Har også vært i samme situasjon. Flørting på tlf og et møte på dagtid, før vi møttes en kveld. Fryktelig intressert og ivrig, for å å "måtte" dra raskt neste morgen og såvidt tør å se deg i øynene etterpå. Da var jeg desverre allerede helt på knærne etter ham også, så det svei litt.

Halvåret etterpå møttes vi igjen på fest, men da var det bare sex for sexens skyld fra min side. Dette er nå snart et år siden, og han sender fortsatt meld i ny og ne, aner ikke hvorfor, liksom for å si at han fortsatt er der sikkert. Men det toget gikk ved den første "forsvinningen" for min del...

Men mannfolk er ikke lett å forstå seg på, og jeg _tror_ jeg kommer til å ville bli bedre kjent neste gang ja.

Jeg får se om jeg lærer noe av dette *ler*

Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...