Gå til innhold

Så var jeg en erfaring rikere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

31

• DarkPink

5

• dolores83

5

• amber sun

4

Det er ikke dømt til å mislykkes om man har sex på første date.

Det vet jeg. :-)

Det kan såklart mislykkes, men da er det ikke det at man hadde sex som ødela for et mulig forhold mener jeg.

Jeg tror ikke en er mer sikret et bra forhold om man venter så og så lenge med å ha sex.

Annonse

Det er ikke dømt til å mislykkes om man har sex på første date.

Det vet jeg. :-)

Det kan såklart mislykkes, men da er det ikke det at man hadde sex som ødela for et mulig forhold mener jeg.

Jeg tror ikke en er mer sikret et bra forhold om man venter så og så lenge med å ha sex.

Enig.

Kan funke fint, det. Jeg hadde sex første kvelden. Det er elleve år siden, og vi er godt gift nå. Med hverandre. :o)

Ja, jeg tror nok det handler mer om å treffe riktig person. Og man kan gå glipp av mye bra sex om man venter i evigheter på "den rette" :)

hehe.. Hvem har ikke vært det da - noen ganger :)

Er da gøy det.. men risikerer jo å bli skuffa innimellom..

Men - det er mange fisker i havet!!! :)

Jepp, det gjør man. Men sånn er livet, opp og ned :) Det verste er å være redd og bitter hele tiden, da går jeg heller på noen smeller, tror jeg :)

Jenter som mannfolka får seg noe m på første date - er nesten aaldri et kjæreste-emne....

Han syntes nå jeg var et kjæresteemne på tross av at vi hadde sex første kvelden, min ihvertfall.

Tror om det blir forhold eller ikke kommer mer an på andre ting enn om man har sex på første date-

:-)

Annonse

Han syntes nå jeg var et kjæresteemne på tross av at vi hadde sex første kvelden, min ihvertfall.

Tror om det blir forhold eller ikke kommer mer an på andre ting enn om man har sex på første date-

:-)

Selvfølgelig.. ingen regel uten unntak :) men generellt har jeg hørt at gutta ikke satser på damer de får i seng første kvelden.. Grei nok til engangsbruk liksom :)

Selvfølgelig.. ingen regel uten unntak :) men generellt har jeg hørt at gutta ikke satser på damer de får i seng første kvelden.. Grei nok til engangsbruk liksom :)

Det kan nok være sånn for de gutta som ser ned på jenter som puler første kvelden. Men det er heldigivis ikke generelt for mannfolk.

Joda, det er nok noe i det, jeg skjønner hva du mener og er tildels enig.

Jeg mener bare at det ikke nødvendigvis er dømt til å mislykkes som forhold fordi om en har sex første kvelden.

Er man bare ute etter et ONS, så er det noe annet. Men hvis man går ut med en man i utgangspunktet liker, eller treffer en som en virkelig liker, så tror jeg ikke at det at en hopper til køys når kvelden er omme ødelegger for et begynnende forhold.

Det kan gjøre det såklart, men det går ikke automatikk i det.

Tror vel egentlig vi er enige. :-)

Joda, det er nok noe i det, jeg skjønner hva du mener og er tildels enig.

Jeg mener bare at det ikke nødvendigvis er dømt til å mislykkes som forhold fordi om en har sex første kvelden.

Er man bare ute etter et ONS, så er det noe annet. Men hvis man går ut med en man i utgangspunktet liker, eller treffer en som en virkelig liker, så tror jeg ikke at det at en hopper til køys når kvelden er omme ødelegger for et begynnende forhold.

Det kan gjøre det såklart, men det går ikke automatikk i det.

Tror vel egentlig vi er enige. :-)

hehe:) I bunn og grunn er vi enige :) Bare vinkler det litt ulikt .. hehe

Snacky1365380698

Må nesten le litt. Ikke misforstå, ikke noe som helst vondt ment, men har vært der selv og sittet igjen med akkurat samme tankene. "Hvordan kunne JEG av alle falle for denne klassiske greia her??!". Spiller med heltedådig innsats og gir 100% og glemmer helt forutsetningene. Og så kommer følelsene - dog kun fra min side. Og igjen, dette er det jo bare "dumme mennesker som kan takke seg selv for" som faller for slikt tull.

Nei, må le igjen. Kommer en masse tanker og minner tilbake nå. Ble en erfaring rikere jeg også den gangen....

Lykke til :)

Må nesten le litt. Ikke misforstå, ikke noe som helst vondt ment, men har vært der selv og sittet igjen med akkurat samme tankene. "Hvordan kunne JEG av alle falle for denne klassiske greia her??!". Spiller med heltedådig innsats og gir 100% og glemmer helt forutsetningene. Og så kommer følelsene - dog kun fra min side. Og igjen, dette er det jo bare "dumme mennesker som kan takke seg selv for" som faller for slikt tull.

Nei, må le igjen. Kommer en masse tanker og minner tilbake nå. Ble en erfaring rikere jeg også den gangen....

Lykke til :)

Det er bare koselig om noen ler litt av meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...