Gå til innhold

Så var jeg en erfaring rikere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

31

• DarkPink

5

• dolores83

5

• amber sun

4

Uff, ikke si sånn ;) Dette var en "one off", var det ikke? Si at dette hører til sjeldenheten, vær så snill ;)

Vil du ha trøstesvaret eller sannheten? =p

Jeg kan bare snakke utifra mine erfaringer, da, som singel i et år nå. Mulig det bare er jeg som gjør noe riv ruskende galt.

Men den der "han sa jo det og det", og "_jeg_ greier jo å skille mellom gettobed-prat og det han virkelig mener" osv, kjente meg utrolig godt igjen =)

Har faktisk akkurat truffet en fyr nå som jeg har truffet en uke etter ons'en da, som virker veldig interessert, og det er rekord, men det var vel en uke som var det kritiske for deg, så.. om et par dager kan jeg nok igjen bekrefte at jo, _alle_ menn er sånn =p

Vil du ha trøstesvaret eller sannheten? =p

Jeg kan bare snakke utifra mine erfaringer, da, som singel i et år nå. Mulig det bare er jeg som gjør noe riv ruskende galt.

Men den der "han sa jo det og det", og "_jeg_ greier jo å skille mellom gettobed-prat og det han virkelig mener" osv, kjente meg utrolig godt igjen =)

Har faktisk akkurat truffet en fyr nå som jeg har truffet en uke etter ons'en da, som virker veldig interessert, og det er rekord, men det var vel en uke som var det kritiske for deg, så.. om et par dager kan jeg nok igjen bekrefte at jo, _alle_ menn er sånn =p

Uff, jeg håper inderlig ikke det :) Det høres ut som om du har det fint sammen med han så langt, fullt mulig han tenker likedann :)

Ja, ja, DarkPink. Slik jeg kjenner deg, så snubler du og faller og reiser deg og går videre uansett :) Det hjelper nok på at du har så sinnsykt bra humor ;)

Annonse

Det er jo sant! Hvorfor skulle du bry deg om _hans_ nederlag?

Jeg har fått bekreftet at han er litt teit en del flere ganger i ettertid, siden jeg var så dum å høre på hva han hadde å si, så jeg er ganske overbevist om at det er hans loss nå :)

Uff, jeg håper inderlig ikke det :) Det høres ut som om du har det fint sammen med han så langt, fullt mulig han tenker likedann :)

Ja, ja, DarkPink. Slik jeg kjenner deg, så snubler du og faller og reiser deg og går videre uansett :) Det hjelper nok på at du har så sinnsykt bra humor ;)

Hehe, søt du er =)

Jo, er ikke vits i å bli liggende foran føttene på disse playerene.

Vi får tenke som så at for hver smell, så lærer vi mer og mer om hvordan de fungerer, og til slutt blir vi utdannet i mens mind. Og DA! ;)

Hehe, søt du er =)

Jo, er ikke vits i å bli liggende foran føttene på disse playerene.

Vi får tenke som så at for hver smell, så lærer vi mer og mer om hvordan de fungerer, og til slutt blir vi utdannet i mens mind. Og DA! ;)

Og da blir vi nok fremdeles betatt av dustene ;) Men neste gang skal jeg i hvert fall være smart nok til å holde tilbake komplimenter om særdeles bra sex til han har sagt hva han vil, så kan jeg i hvert fall lyve og si at han ikke er mye å skryte av ;)

Sex på første date er ikke dømt til å mislykkes. Du vet hvordan det gikk med meg da jeg venta en måned. Trikset er definitivt å gi faen i alt som heter venting. Venting er bad. Klin til på første daten og få det overstått. Det er i hvert fall min erfaring. Da blir det enklere å stikke av hvis det ikke faller i smak. :)

Men i ditt tilfelle begikk du den klassiske blemma det tross alt er å stole på en veltalende herremann du har møtt på nettet. Det er de mest veltalende som er dyktigst til å lure unge, fagre jenter til sengs, og siden du er både ung og fager og søt er du et enkelt mål for diverse predatorer. :)

Og jeg føler ingen skadefryd i at jeg så dette komme. Muahahaha. :)

Neida. Hvor galt gikk det? Ikke så galt. Du er en erfaring rikere, du fikk god sex, du lærte litt om enkelte menns sluhet, og ikke minst: Hva kunne du gjort? Du kan jo ikke bli en sånn tverr gammel jomfru som ikke stoler på noen.

Ta sjanser, klin til, ha det gøy, bli litt såra, kom deg over det og le av fyrens idioti, for her var det vel strengt tatt han som gikk glipp av noe. :)

Drømmeprisen finnes garantert der ute et sted, og han dukker nok opp før eller siden, dog ikke i denne skruens skikkelse. :)

Den dama som ender opp med deg, SDD, er jammen heldig.

Annonse

Og da blir vi nok fremdeles betatt av dustene ;) Men neste gang skal jeg i hvert fall være smart nok til å holde tilbake komplimenter om særdeles bra sex til han har sagt hva han vil, så kan jeg i hvert fall lyve og si at han ikke er mye å skryte av ;)

Hehe, godt poeng.

Jeg hadde en venninne en gang som hadde hatt en ons med en skikkelig casanova.Hun møtte han igjen på en fest senere, og da hadde hun fått skikkelig sopputbrudd (ikke av ham). Hun avviste derfor alle tilnærmelser til flørt, og sa også noe sånt som at hun ikke ville ha sex med noen som ikke greide å gi henne multiorgasmer.

Jeg tviler på at han egentlig hadde tenkt seg noe mer enn en runde til, men da ble han helt gæærn, glemte alle andre jenter og la all sin kurtise i å få denne jenta. Når hun var kvitt soppen etter noen uker, så slapp hun ham til, og siden det har de vært sammen.

Beste trikset hun noen gang har brukt, sa hun =p

Hehe, godt poeng.

Jeg hadde en venninne en gang som hadde hatt en ons med en skikkelig casanova.Hun møtte han igjen på en fest senere, og da hadde hun fått skikkelig sopputbrudd (ikke av ham). Hun avviste derfor alle tilnærmelser til flørt, og sa også noe sånt som at hun ikke ville ha sex med noen som ikke greide å gi henne multiorgasmer.

Jeg tviler på at han egentlig hadde tenkt seg noe mer enn en runde til, men da ble han helt gæærn, glemte alle andre jenter og la all sin kurtise i å få denne jenta. Når hun var kvitt soppen etter noen uker, så slapp hun ham til, og siden det har de vært sammen.

Beste trikset hun noen gang har brukt, sa hun =p

-ler høyt- Ja, det er jo en løsning av de mer originale ;) Spørsmålet er, vil vi virkelig ende opp med disse guttene/mennene? Er det ikke bedre å ende opp med noen som vet å oppføre seg uten at man må leke vanskelig og kjip?

-ler høyt- Ja, det er jo en løsning av de mer originale ;) Spørsmålet er, vil vi virkelig ende opp med disse guttene/mennene? Er det ikke bedre å ende opp med noen som vet å oppføre seg uten at man må leke vanskelig og kjip?

Det er det evinnelige, vanskelige spørsmålet om snill og kjedelig vs. spennende og drittsekk da.. =/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...