Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bakteriell

For to uker siden var jeg hos en gynokolog fordi jeg er så plaget av sopp, lukt og tykk utflod.

Han tok en bakteriell test og fortalte meg at det ser ut til at det er noe der som jeg har gått med lenge...

Typen min sier også at han synes jeg smaker surt og rart og at jeg har en seig utflod.

Nå har jeg fått svar på prøvene, og det viser seg at alt er bra...???

Men hvis alt er bra, hvorfor lukter det av utfloden, hvorfor er den tykk,hvorfor smaker jeg surt??

Hva mente legen med at dette er noe jeg har gått med lenge??

Prøvene viste også at jeg var fri for sopp.

Er det noen som opplever det samme som meg??????

Eller har noen tips???

Dette tærer på sexlivet vårt :o(

Er MEGET glad for svar, for nå er jeg lettere fortvilet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251091-svar-p%C3%A5-pr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan faktisk komme av noe du spiser.Spiser du mye sukker,druer,honnikorn eller bruker du ofte kunstig søtningsstoff(suketter o.l.) kan dette gi utslag i form av de problemene du har.At det hemmer sexlivet kan jeg forstå,er jo ikke noe kult med oralsex når det ikke smaker godt,eller er en glede å gi...Sex er jo en stor del av et forhold,så at den delen av forholdet er iorden er et must. Et godt råd er å kutte ut sukker i alle former,spesielt suketter/falskt sukker!!! Bruk om nødvendig LITT brunsukker/rørsukker.Som sykepleier vet jeg at vond lukt/smak/utflod fra skjeden er hemmende og kjedelig for de fleste,men det kan være verd et forsøk å kutte ut sukker,og prøve vaginalkapsler som heter vivag(reseptfritt på apotek) som skal gjenopprette naturlig balanse i underlivet.Unngå samleie de dagene du bruker kapslene.Spør om mer veiledning på apoteket.Lykke til,håper dette kunne være til noe hjelp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...