Gå til innhold

Rar start på mensen

Anbefalte innlegg

Gjest synes det er underlig

Jeg går på Diane p-piller, og i den pillefrie uken pleier mensen å starte på dag 5 uten piller. Denne gangen (og tidligere også når jeg tenker etter) har jeg hatt småblødninger helt fra pillefri dag 2. Jeg sitter nå (dag 5) og kjenner småmurringer som viser at mensen starter i løpet av dagen, som forventet. Men jeg synes det er så rart med disse småblødningene.

Nå har jeg gått på disse pillene i ca 8 år, og føler at det er behov for en pause egentlig. Kanskje kroppen sier ifra på sin egen måte?

Det som har stanset meg er samboeren min. Han såg så skuffet ut da jeg sist nevnte at jeg kanskje skulle ta en pillepause. Vi liker ikke kondom, hverken han eller jeg. Dersom det ikke spilte så stor rolle om det ble barn utav det, så kunne vi benyttet oss av "sikre perioder", men så lett er det nok ikke. (barn hadde vært herlig, men det passer ikke med det økonomiske for øyeblikket...)

Hva kan det være som skjer med kroppen min? Er det en pillepause som skal til? Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251104-rar-start-p%C3%A5-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv brukt samme type p-pille i 10 år,men begynte å få bivirkninger de 2 siste årene i form av småblødninger,humørsvigninger og verkende bryster.Gikk til lege og forklarte hvordan jeg hadde det.Jeg ønsket ikke å ha opphold på pillen,så jeg fikk en type lavhormonpille(Yasmin).Etter at jeg fikk ny type pille ble alle bivirkningene borte,så hadde jeg vært deg ville jeg oppsøkt lege og snakket med denne om en slik mulighet.Det er jo verd å forsøke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...