Gå til innhold

For en rar opplevelse!

Anbefalte innlegg

Javel - da er jeg en av gjengen.... :-)

I går, da vi hadde sex, ble det plutselig så vått, like etter mitt klimaks....

Hadde jeg ikke fulgt med på DOL, hadde jeg ikke ant hva det var... eller jeg hadde vel trodd at jeg tisset på meg!

Rart, artig, litt merkelig og godt :-)

Hvor kommer væsken egentlig fra? Noen kjertler?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251118-for-en-rar-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest håper det ikke skjer igjen

Jeg har opplevd det et par ganger, og orgasmen var ikke anderledes enn den pleier å være. Jeg syntes det var dumt at også overmadrass måtte i vask, og jeg hadde nok syntes det var flaut om mannen min oppdaget det.

Jeg har opplevd det et par ganger, og orgasmen var ikke anderledes enn den pleier å være. Jeg syntes det var dumt at også overmadrass måtte i vask, og jeg hadde nok syntes det var flaut om mannen min oppdaget det.

Alle jeg har fått det med har syntes det var sexy og tennende. (Ihvertfall har de sagt det =p) Så jeg synes ikke du skal være flau over det ovenfor mannen din.

hehe velkommen i klubben.

Ja, det er sånn det er.

:-)

Plutselig er det bare veldig vått. Kan ikke kontrollere når det skjer, det skjer ikke alltid men noen ganger.

Litt dumt når alt blir så vått, men når det ikke er hver gang så gjør det ikke noe, og da er det egentlig ganske kult. :-)

Annonse

*Hehe* Så flott da! :o)

Noen ganger merker jeg at jeg spruter, andre ganger har det bare vært så vått etterpå at jeg må ha sprutet uten å ha merket det. :o)

"så vått etterpå at jeg må ha sprutet uten å ha merket det. :o)"

Noen ganger renner det ganske enkelt bare. Det varierer ofte fra gang til gang, og definitivt fra person til person.

"......................................."

"så vått etterpå at jeg må ha sprutet uten å ha merket det. :o)"

Noen ganger renner det ganske enkelt bare. Det varierer ofte fra gang til gang, og definitivt fra person til person.

"......................................."

Det kommer jo også helt an på hvilken stilling man har når man spruter. :o) Har opplevd at det rett og slett har sprutet bortover madrassen - flekkene har vist hvor langt spruten gikk! Da var jeg nesten sjokkert selv gitt.

Det kommer jo også helt an på hvilken stilling man har når man spruter. :o) Har opplevd at det rett og slett har sprutet bortover madrassen - flekkene har vist hvor langt spruten gikk! Da var jeg nesten sjokkert selv gitt.

Min flekker var også lange.... :-) Heldigvis ikke så mye at det ble ordentlig søl av det!

Mannen min oppdaget det før meg. Jeg syntes ikke det var flaut, bare litt artig!

hehe velkommen i klubben.

Ja, det er sånn det er.

:-)

Plutselig er det bare veldig vått. Kan ikke kontrollere når det skjer, det skjer ikke alltid men noen ganger.

Litt dumt når alt blir så vått, men når det ikke er hver gang så gjør det ikke noe, og da er det egentlig ganske kult. :-)

Det var ikke så mye at det ble ubehagelig - bare akkurat passe!

Annonse

Hvorfor skulle det være flaut overfor mannen din? Såpass åpenhet burde dere ha at dette ikke burde være flaut. Hadde forstått det hvis det var en ONS, men ikke når man lever i et forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...