Gå til innhold

Hvor stor er sjansen tro?

Anbefalte innlegg

Gjest pillesurr

Kjøpt test? Modig du! :-) Nei foreløpig slår jeg tanken i fra meg. Er så redd for å gire meg opp, har litt lett for det, ser du. :-)

Litt vittig hvis vi begge to er gravide, ja! :-) Jeg skal følge med deg, husk å rapportere, da!

Ja, var alene på kjøpesenteret i går, og benyttet sjansen å gå innom apoteket når det ikke var noen kjente i nærheten....

Har forresten hatt pittelitt blødning et par dager - ikke nok til å bruke bind, men mer små drypp eller små flekker....

Er det det som er festeblødning kanskje....? Når egget fester seg til livmorveggen? Har lest om det, men ikke lagt merke til det de andre gangene! HJELP!

Men det kan jo også være at kroppen er forvirret over manglende piller to dager og så begynte jeg igjen på pillene når kroppen trodde jeg skulle ha mensen.....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...