Gjest pillesurr Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpt test? Modig du! :-) Nei foreløpig slår jeg tanken i fra meg. Er så redd for å gire meg opp, har litt lett for det, ser du. :-) Litt vittig hvis vi begge to er gravide, ja! :-) Jeg skal følge med deg, husk å rapportere, da! Ja, var alene på kjøpesenteret i går, og benyttet sjansen å gå innom apoteket når det ikke var noen kjente i nærheten.... Har forresten hatt pittelitt blødning et par dager - ikke nok til å bruke bind, men mer små drypp eller små flekker.... Er det det som er festeblødning kanskje....? Når egget fester seg til livmorveggen? Har lest om det, men ikke lagt merke til det de andre gangene! HJELP! Men det kan jo også være at kroppen er forvirret over manglende piller to dager og så begynte jeg igjen på pillene når kroppen trodde jeg skulle ha mensen..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251237-hvor-stor-er-sjansen-tro/page/2/#findComment-1983853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.