Gå til innhold

Venninnen min har vært utro!

Anbefalte innlegg

Gjest Alter Eggo

Og det er faktisk venninnen min det dreier seg om, er ikke meg altså.

Hun var utro for et halvt år siden, forholdet deres gikk veldig dårlig i de tider.

Det ble oppdaget av mannen hennes, og det ble en stygg oppvask.

Han ga henne en sjanse til, med beskjed om at hun skulle kutte med alle venner fra den tida, og med alle som kunne ha kontakt med den mannen hun var utro med.

Nå har jeg ikke sett henne på et halvt år, men i det siste har hun tatt litt kontakt igjen, og for meg virker det ikke som om hun er mer lykkelig nå enn da hun var utro.

Han kan aldri legge utroskapen bak seg, og er blitt veldig kontrollerende, sjekker hvor hun er og hvem hun er sammen med, og hun finner seg i det fordi at hun har dårlig samvittighet sier hun.

Men hvor lenge kan dette gå?

Blir det bedre etter hvert som tida går, eller er løpet kjørt for deres del tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251284-venninnen-min-har-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Løper bør være kjørt. Hvem orker å leve i et forhold uten tillit? Tillit er ekstremt viktig i et forhold.

Her er det åpenbart null tillit.

Jeg fatter ikke at han orker å være sammen med en han ikke stoler på, og jeg fatter ikke at hun orker å være sammen med noen som ikke stoler på henne.

De burde gå hvert til sitt og spare hverandre for mye lidelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...