MizLucky Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I desember i fjor mistet jeg menstrasjon etter å ha hatt 2 menstrasjoner etter kutt av p-piller. I mai var jeg hos gynekologen som fortalte at alt var som det skulle med meg, men at det kunne være at jeg hadde gått for fort opp i vekt som gjorde at mensen ble borte. Jeg klarte å gå ned litt i vekt, og menstrasjonen kom tilbake. 2 menstrasjoner hadde jeg, før den plutselig ble borte igjen. Det er nå 3 måneder siden jeg hadde mensen sist. Er det noen har vært borti lignende? Jeg lurer på om jeg skal gå til en annen gynekolog denne gangen, for å høre hva de sier der. For jeg har ikke gått mer opp i vekt, jeg har heller gått mer ned i vekt. Men heller ikke altfor mye ned. Jeg skjønner ikke så mye av dette her, er det noen der ute som gjør det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251287-uteblitt-menstrasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.