theamin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei. jeg er jente på snart 22år. Samboeren min på 24 og jeg ønsker oss barn. jeg har alltid vært uregelmessig i mens,men når jeg begynte på p-piller i 2002 fikk jeg det regelmessig hver eneste mnd. Jeg sluttet på disse sept 2005 å siden den gang har jeg hatt det mens 4 ganger men synes allikvel d går for lang tid mellom hver gang. føler innimellom at jeg har mens symptomer dvs. små-små smerter i eggstokk pluss sånn typisk vondt i rygg å søt-hol osv.. Har vært hos fastlegen som har tatt underlivsprøve av meg som var fin. Men han sendte meg igjen til en spesialist innenfor gynekologi og fødselshjelp. Han tok underlivs ultralyd/bilde. Jeg fortalte vi ønsker oss barn og da skrev han ut provera og pergotime. Det som er nå er at jeg lurer på om pergotime er blitt brukt ofte blant kvinner og om jeg trygt kan ta denne? jeg regner vel med at han ikke hadde gitt meg de hvis ikke det var trygt? Jeg ønsker virkelig en hjelp ettersom vi ønsker å bli fler:) hilsen urolig jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251306-ikke-mens-p%C3%A5-mange-mnd-begynne-p%C3%A5-ptime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.