Gjest cally Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Dama mi gjorde det slutt her en dag, etter 2 1/2 år.Det var vel pga. kommunikasjonssvikt over en periode der begge var forvirret ,og såret hverandre med ting vi sa og gjorde.oppi dette hadde vi også veldig fine stunder. Jeg prøvde å være meg sjølv,men klarte det ikke pga av andre problemer i hverdagen.Det var akkurat som om vi var fiender.Men det mystiske er at da hun gjorde det slutt,skjedde det noe med meg,ikke pga bruddet.Men pga at hun sa alt hun hadde gjennomgått da.Hvorfor sa hun det ikke klart og tydelig før..........! Så foreslo hun selvfølgelig det klassiske at vi skulle være venner,gode venner.Vi fungerte helt herlig sammen ,til tross for mye gråting.For meg så føltes det som et nytt forhold jeg fikk sterkere følelser for henne og alt!!!!!!!! Men hun sier at det ikke kommer på tale å bli sammen igjen,tross at hun liker den jeg er blitt etter bruddet.Grunnen er at hun ikke kan glemme kranglene o.l. tidligere. Hva gjør jeg for å få henne tilbake? Jeg vet hun er den eneste jenta jeg har lyst på, og vil dele hele livet med henne, men.....! Hvordan kan vi være venner når hun kommer til å finne seg en annen o.l.? Jeg oppfører meg som om vi fortsatt er kjærester. Jeg elsker henne dypt, og hun sier hun elsker meg.Men hvorfor kan vi ikke da være sammen, det er jo ikke akkurat som om årsaken til forholdet er så alvorlig. Hun er 19år og jeg 20. Kan det hende hun har andre planer i livet? jeg har fått meg en psykisk knekk etter dette, og jeg skjønner at jeg kanskje har gitt henne det også. Jeg skriker og ber hver dag til Gud om at vi skal bli sammen igjen.Jeg er bare så forelska i den jenta at jeg svetter hele tiden.....! fikk nå tømt tankene nå,o g håper noen vil hjelpe med svar og trøst!!!!!!!!! Takk på Forhånd!!! Såret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25134-blir-vi-sammen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Hei! Ingen kan nok svare ja eller eller nei på spørsmålet ditt, om dere blir sammen igjen. Men jeg tror du har sett noe vesentlig for et parforhold, når du sier hvor viktig det var å få klare og tydelige beskjeder. Bare synd det ikke kom før. Jeg synes du kan spørre venninnen din om hennes mening med å være gode venner som elsker hverandre, uten å gjøre det likevel. Det blir rotete for meg. Hva innebærer slikt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25134-blir-vi-sammen-igjen/#findComment-104607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nui Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 jeg tror du bare må innse at dere ikke blir sammen igjen. Det høres ut som om hun bruker de problemene dere hadde som en unnskyldning til å bli singel igjen. Når man er så ung er det kjekt å få prøve å leve litt,prøve seg fram,og det kan jo også du benytte sjangsen til nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25134-blir-vi-sammen-igjen/#findComment-104615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.