Gå til innhold

Er så nervøs foran stevnemøtet!

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke om jeg tør

Hei!

Er en ung kvinne på 34 år som skal på date med en på 40 nå på lørdag:)

Men jeg er sååååå redd og nervøs. Tenk om han blir skuffet..!

Vi har bare møtt hverandre èn eneste gang. Det var på byen for 10 dager siden. Siden den gang har vi snakket en god del på telefonen og har veldig god kontakt.

Det ble litt flørting og kyssing den kvelden på byen. Jeg var mer påseilet enn ham..

Har veldig lyst til å se ham igjen, men vet ikke om jeg tør fordi jeg er så nervøs...!

Noen tips???

Fortsetter under...

Han har jo sett deg da, så da trenger du ikke å være sååååå nervøs. Du hadde hatt større grunn for å være nervøs hvis dere ikke hadde truffet hverandre før.

Det er jo tydelig at han likte det han så sist han så deg, så dra avgårde med friskt mot og se på det som en opplevelse og en kveld du kan kose deg:-)

Han er sikkert nervøs han også:-)

Gjest lilletuulla

Istedenfor å styres av tanken "Tenk hvis _han_ ikke liker meg, og jeg må prøve å gjøre et godt inntrykk på han" så la deg drive av tanken "nå skal _jeg_ finne ut om _jeg_ liker denne mannen like godt som forige gang. Er han bra nok for _meg_?"

Hvis du skjønte forskjellen...

Det var et stort vendepunkt for meg den dagen jeg innså at jeg burde snu på hele tankegangen min...

Istedenfor å styres av tanken "Tenk hvis _han_ ikke liker meg, og jeg må prøve å gjøre et godt inntrykk på han" så la deg drive av tanken "nå skal _jeg_ finne ut om _jeg_ liker denne mannen like godt som forige gang. Er han bra nok for _meg_?"

Hvis du skjønte forskjellen...

Det var et stort vendepunkt for meg den dagen jeg innså at jeg burde snu på hele tankegangen min...

He, he. Som om jeg skulle sagt det selv :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...