Gå til innhold

Han er ikke flink på tungekyss

Anbefalte innlegg

Gjest Okey, ikke idag

Vi er gift og har vært sammen i mange år.

Problemet er tungekyssingen.

Det var ikke et problem før, fordi vi gjorde det så sjelden.

Men vi har sex oftere nå enn før og da blir det endel tungekyssing.

Han er IKKE flink. Han åpner hele munnen og slikker i vei.

Jeg er ikke vant til slikt. Jeg er vant til at man har munnen lukket og tungekyssingen foregår sensuelt og deilig.

Jeg tenner veldig på tungekyss (og det vet han) men når vi gjør det får jeg mest lyst til å la være. Det blir regelrett slitsomt.

MEN, så kommer det store Mennet.

Hvordan sier man det (på en fin og enkel måte) til en som ikke takler særlig godt enhvert "kritikk" når det komme til ting som har med det seksuelle å gjøre?

Han har (og har alltid hatt) mye prestasjons angst, og sliter litt der.

Jeg er redd om at jeg sier dette så vil han bli enda mer forknytt og føle seg enda mer mislykket.

Noen tips eller råd til hvordan jeg kan få det fram hvordan jeg liker å bli tungekysset?

Eller skal jeg bare la være å ta det opp i det hele tatt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251423-han-er-ikke-flink-p%C3%A5-tungekyss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det må være slitsomt med en mann som ikke tåler at du sier hva du liker og ikke liker.

Hva med å ta over hele kyssingen en gang? Si: "Nå får du bare lov til å følge hva jeg gjør, du kan ikke ta initiativet". Også kysser du han akkurat slik du ønsker selv å bli kysset.

Skjønte ikke dette helt, hvordan har du tungekyss med munnen lukket?

Utover det så tror jeg ikke at jeg har så gode råd i dette tilfellet. Men han burde takle at du, som han har vært sammen med i mange år, sa i fra hvordan du vil ha det.

Men lukker ikke munnen helt da vet du, har den bare litt åpen, ikke vidåpen. :o) Litt åpen og lar tungene leke litt forsiktig med hverandre...

Men lukker ikke munnen helt da vet du, har den bare litt åpen, ikke vidåpen. :o) Litt åpen og lar tungene leke litt forsiktig med hverandre...

Ja, akkurat, slik skal det være:-) Men hun skrev med munnen lukket:-)

Nå fikk jeg forresten lyst på et tungekyss:-)...jeg er en jævel til å kysse altså, hehe.

Annonse

Gjest Birgitte Bardot

Vi har det akkurat likt(jeg syns han er dårlig til tungekyss, han syns jeg er dårlig, han har vidåpen munn, jeg klemmer leppene mine sammen rund hans). vi har snakket om dette, vist hverandre hva vi mener og LEDD masse av det her. Vi tungekysser fortsatt ofte, og det blir litt fnising av det, når han gaper for mye og forsøker å tvinge leppene mine opp, mens jeg forsøker å "fange" hans. Men vi tungekysser mye, og nå varierer vi jo mellom vidåpen og nesten klukket munn da. Det kan vel ikke være så problematisk å vise han i praksis hva du mener hvis dere har vært gift i mange år?

"Jeg er ikke vant til slikt. Jeg er vant til at man har munnen lukket og tungekyssingen foregår sensuelt og deilig."

OK, du sier du ikke er vant til dette, betyr det at han har endret kyssevaner? For hvordan kan du ellers være vant til noe annet når dere har vært gift i mange år? :-)

Hvis det er sånn at han har endret vaner kan du kanskje hinte vennlig om at du savner at han kysser deg sånn han gjorde før?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...