Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kjære ønsket at jeg flyttet hjem til meg selv,hvor lenge vet jeg ikke.

Vi har kranglet å jeg har gjordt noe dumt,nemmelig snakket med par xr av han. pga min usikkerhet. Fra tideligere forhold. Så nå viser det seg at jeg er gravid og han vet ikke noe,tok test samme dag jeg reiste hjem. Noen har sagt at jeg skal vente med å si noe enda,hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251460-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal fortelle han om Babyen, det har han jo rett på å vite. Men prøv å ikke bruke det som et pressmidel for å flytte tilbake til han.

Kansje dere begge har behov for et pusterom, det kan være en fin måte å få tid til å tenke litt på situasjonen dere har havnet oppi, begge to.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...