Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kone gjennom mange år er en veldig flørtete type og strekker etter mitt syn grensene langt i blant.

Som eksempler kan nevnes nettsex. Hun har hatt err "forhold" til en mann hun traff på en chattegruppe på ett DOL forum over noen uker, jeg fattet mistanke om dette og konfronterte henne med det. Hun benektet dette på det sterkeste. Etter en tid snoket jeg på datamaskinen (ja det er umoralsk!), der fant jeg detaljerte beskrivelser av hvordan de skulle ha sex samt tid og sted for når de skulle treffes. Dette treffet innvolverte flere og jeg skulle også være med. Det var også diskuteret hvordan de skulle skulle klare å gjemme seg for meg slik at de fikk utfoldet seg. De har også utvekslet nakenbilder av hverandre. Hun avfeide dette med at det var ikke noe jeg hadde noe med og at det bare var fantasier. Det hadde aldri kommet til å skje noe i det virkelige liv selv om vi hadde truffet hverandre var hennes påstand da. Dersom jeg syntes dette var så galt så kunne hun jo alltids slutte med det, var svaret jeg fikk. Det hele førte også til at jeg slo henne, en handling som jeg innrømmer er like galt som det hun gjorde. Etter denne episoden ba jeg henne velge om hun ville fortsette med meg og fjerne seg i fra hele dette forumet og miljøet eller om hun fortsatt ville være aktiv her på DOL. Hun valgte da meget motvilli å fjerne seg i fra dette forumet og alle "vennene" hun hadde fått her. Livet har gått videre etter dette, men min tillit til henne har vært veldig svekket etter denne episoden. Episoden diskuterte hun i sin chattegruppe her på DOL og i følge henne var det samstemt der at det hun hadde gjort ikke var så veldig lurt, men lang i fra utroskap. Min handling med å sjekke datamaskinen var vistnok langt mer værre hva moral angikk.

Vel dette var en historie en tid tilbake og tilliten har etterhvert arbeidet seg oppover igjen, men så kom det nylig en ny sak. Vi var på fest og hun ble betatt av en mann. De satte lenge og klappet, koste og småkysset på hverandre. Jeg spurte meget pent om hun ikke kunne være så snill å bremse litt, noe som provoserte henne til å gå enda lenger. De kysset, danset tett og hun strøk kjærlig på ham som hadde hendene langt under blusen hennes. Jeg ble både lei meg og sint, men har denne gangen overhodet ikke vært voldelig av noe slag.

I etterkant har hun beklaget at hun bare dyttet meg bort og stirret kvalmt på meg, men hevder at det hun gjorde ikke har noe med utroskap å gjøre. Så lenge man ikke berører kjønsorganer er det greit hevder hun. Å kjæle med pupper og resten av kroppen samt småkysse litt er vistnok helt i orden og det vil hun akseptere i fra meg sier hun.

Hun har i ettertid diskutert dette med venninder som vistnok mener at dette bør jeg da tåle uten å bli sint.

Er det virkelig jeg som er så lite tollerant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251461-utroskap-hvor-g%C3%A5r-grensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke det er mange som er enig med kona di.

De fleste vil mene at du har god grunn til å reagere.

Men dette er jo egentlig en sak for dere. Du må selv avklare dine egne grenser og hun får velge hva hun er villig til å gjøre eller ikke gjøre.

Gjest Vimsenn

Tror nok ikke det er mange som er enig med kona di.

De fleste vil mene at du har god grunn til å reagere.

Men dette er jo egentlig en sak for dere. Du må selv avklare dine egne grenser og hun får velge hva hun er villig til å gjøre eller ikke gjøre.

Hadde dette vært meg hadde jeg vært temmelig singel nå ja. dette hadde ikke kjæresten _min_ akseptert nei!

Og ikke hadde jeg akseptert det om typen min oppførte seg slik heller!

Dette er etter min mening,langt over grensen til utroskap.

kyssing og kjæling av pupper er utroskap i mine øyne ja.

En kan diskutere om dette er utroskap til kyrne kommer hjem, det har ingen relevans.

En så total mangel på respekt ovenfor deg skal du ikke akseptere. Hun er jo tydeligvis ikke villig til å slutte og da har du ikke noe valg, slå opp med henne og kutt all kontakt.

Gjest pittpottnøtt

Huff og huff...

Jeg syns synd på deg som ikke har ei kone som respekterer deg bedre enn dette.

Grensen for utroskap har nådd forlengst!

Du har vært altfor tålmodig. Klarer du virkelig å ha det sånn?

Det virker på meg som om kona di bryr seg katta oppi deg!

Du har fortjent bedre enn dette,-mener nå jeg...

Fikk vondt i magen over å høre hvordan du har det,-og hvordan hun behandler deg!

Jeg selv har vært gjennom en temmelig vond periode med gubben. Hadde ikke jeg sett FORBEDRINGER på han underveis,-så hadde jeg gått forlengst.

Helsa mi har fått en stor knekk pga alt tull...

Jeg var ikke sterk nok til å gå da jeg så tegnene fra gubben.

Vær så snill å vær sterk! Ikke la deg ødelegge av dette mennesket!

Du er mer verd enn at du har fortjent dette!

Annonse

Hvor grensen går er til en stor grad individuelt.

Men det viktige er at man respekterer hverandres grenser, og holder seg innenfor dem. Går man utenfor dem, så er det utroskap.

Jeg mener din kone er utro mot deg, i tillegg til at hennes oppførsel er fullstendig respektløs overfor deg.

Selv hadde jeg ikke på noen måte akseptert slik oppførsel fra min kone (og jeg ville aldri forventet at hun ville akseptert noe liknende fra min side).

Hadde dette hendt meg, og min kone ikke evnet å se at dette var langt over streken, så ville det vært kroken på døra rimlig raskt.

Chance1365380587

Dette, eller bare halvparten av det, hadde jeg aldri akseptert!!

Hadde ikke ville hatt et forhold til en sånn dame.

Skjønner godt at du har snoka litt, selv om det er litt "uakseptabelt". Men dine mistanker ble jo bare bekreftet. Jeg hadde nok gjort det samme i din situasjon.

ShitDiddelyDo

Fordi vi er gift og ar to nydelige barn sammen. Og jeg er jo fortsatt glad i henne.

Men hun behandler deg fullstendig uten respekt.

Du, jeg må nesten spørre:

For et par-tre år siden kødda jeg og en dolfrue en del på Åpent Forum her, og vi snakket litt på msn. Det var fullstendig harmløst, og vi skulle aldri møtes og bodde 60 mil fra hverandre. Visste ikke engang hverandres navn. Cybersex var det naturligvis heller ikke noe av.

Uansett: Mannen hennes leste det hun skrev, samt loggen hennes på msn, og forholdet fikk en seriøs ripe i lakken. Tror til og med de flytta fra hverandre en stund.

Jeg føler meg derfor litt truffet her. Det er ikke meg du sikter til? Det er begrenset med menn her inne, og historien virker litt kjent selv om det med nakenbilder, cybersex og avtalte møter ikke stemmer hvis det er jeg som er synderen.

Halve dol tror nå du sikter til meg uansett, så jeg spør. :)

Annonse

Men hun behandler deg fullstendig uten respekt.

Du, jeg må nesten spørre:

For et par-tre år siden kødda jeg og en dolfrue en del på Åpent Forum her, og vi snakket litt på msn. Det var fullstendig harmløst, og vi skulle aldri møtes og bodde 60 mil fra hverandre. Visste ikke engang hverandres navn. Cybersex var det naturligvis heller ikke noe av.

Uansett: Mannen hennes leste det hun skrev, samt loggen hennes på msn, og forholdet fikk en seriøs ripe i lakken. Tror til og med de flytta fra hverandre en stund.

Jeg føler meg derfor litt truffet her. Det er ikke meg du sikter til? Det er begrenset med menn her inne, og historien virker litt kjent selv om det med nakenbilder, cybersex og avtalte møter ikke stemmer hvis det er jeg som er synderen.

Halve dol tror nå du sikter til meg uansett, så jeg spør. :)

Nei, det er så absolutt ikke deg det er snakk om her. Ta det helt med ro.

ShitDiddelyDo

Nei, det er så absolutt ikke deg det er snakk om her. Ta det helt med ro.

Vel. Du bør i hvert fall snakke med din kone. Hun behandler deg fullstendig uten respekt. Virker jo nestens om om hun bevisst går inn for at du skal dumpe henne.

Et forhold uten tillit må være forferdelig vanskelig, og at du ikke stoler på denne dama er ikke det minste merkelig.

Hun går langt over streken, og selv om jeg mener litt flørting bør være greit i de fleste forhold, er det du beskriver her også noe jeg definitivt ville definert som utroskap.

Jeg hadde aldri tillatt noe slikt i mitt forhold. Det er helt greit med vennskapelige klemmer og vennekyss på kinnet, men ikke mer enn det.

Hadde min kjære begynt å småkysse og klå på en annen kvinne så hadde det blitt mer enn månelyst hos oss!

Og du - det er mange år siden det var noen chatte-mulighet her på dol.... Med mindre du sikter til disse vanlige fora da?

Jeg hadde aldri tillatt noe slikt i mitt forhold. Det er helt greit med vennskapelige klemmer og vennekyss på kinnet, men ikke mer enn det.

Hadde min kjære begynt å småkysse og klå på en annen kvinne så hadde det blitt mer enn månelyst hos oss!

Og du - det er mange år siden det var noen chatte-mulighet her på dol.... Med mindre du sikter til disse vanlige fora da?

Ja den episoden er så langt tilbake i tid som det var chat her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...