Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne historien virker litt for utrolig. Er du sikker på at du ikke bare er ute etter å starte en gjettekonkuranse på hvem det kvinnelige nicket kan være?

Nei dette er overhodet ikke noe forsøk på å starte noen gjettekonkuranse. Hus sluttet å være på DOL etter denne episoden som ligger flere år tilbake i tid.(i alle fall så vidt jeg vet).

Fortsetter under...

Chance1365380587

Vel. Du bør i hvert fall snakke med din kone. Hun behandler deg fullstendig uten respekt. Virker jo nestens om om hun bevisst går inn for at du skal dumpe henne.

Et forhold uten tillit må være forferdelig vanskelig, og at du ikke stoler på denne dama er ikke det minste merkelig.

Hun går langt over streken, og selv om jeg mener litt flørting bør være greit i de fleste forhold, er det du beskriver her også noe jeg definitivt ville definert som utroskap.

He he, blei du nervøs nå da SDD??

Gjest Ulvinnen

Nei dette er overhodet ikke noe forsøk på å starte noen gjettekonkuranse. Hus sluttet å være på DOL etter denne episoden som ligger flere år tilbake i tid.(i alle fall så vidt jeg vet).

"Episoden diskuterte hun i sin chattegruppe her på DOL og i følge henne var det samstemt der at det hun hadde gjort ikke var så veldig lurt, men lang i fra utroskap. Min handling med å sjekke datamaskinen var vistnok langt mer værre hva moral angikk."

Jeg har problem med å tro at noen ville støtte henne i hennes oppførsel. Det høres slett ikke ut som vanlige dol. Her er folk normalt meget moralske...

"Episoden diskuterte hun i sin chattegruppe her på DOL og i følge henne var det samstemt der at det hun hadde gjort ikke var så veldig lurt, men lang i fra utroskap. Min handling med å sjekke datamaskinen var vistnok langt mer værre hva moral angikk."

Jeg har problem med å tro at noen ville støtte henne i hennes oppførsel. Det høres slett ikke ut som vanlige dol. Her er folk normalt meget moralske...

Ja, de er meget moralske, men det kommer an på hvem det er, for å si det sånn. Noen tolererer svært mye fra folk de "kjenner" og liker.

Gjest Ulvinnen

Ja, de er meget moralske, men det kommer an på hvem det er, for å si det sånn. Noen tolererer svært mye fra folk de "kjenner" og liker.

Busted!

Du har nok rett. Det er enkelte nick jeg er flinkere til å forsvare (for meg selv) enn andre :-)

Gjest Pontiac

Grensene er forskjellige for oss alle, det er det de to i forholdet det gjelder som bestemmer.

Noen kan ha det slik du beskriver din kone har det og synes det er okey, andre er ikke i nærheten av noe av det du beskriver.

Tingen er å forholde seg til det som passer ens partner og en selv.

Så lenge du føler som du gjør så går hun langt over enhver grense som er å leve med, synes jeg.

Det er forferdelig stygt gjort slik hun holder på, hun har taket på deg, vet det, og nyter det. Sykt.

Det aller beste for deg, og dette vet du nok godt selv, er å bryte med henne. Selv om du er glad i henne og har to fine barn så kan du simpelthen ikke nedverdige deg selv slik, du skal respekteres for meningene og ønskene du har så lenge disse ikke er urimelig for din partner å følge.

Og å holde seg unna andre er noe enhvert menneske i forhold burde klare så lenge ikke det foreligger noen gjensidig "avtale" om noe annet.

Det virker som om hun trives med å føle seg bekjært, og at hun har et stort behov for å utforske med andre, dette skulle hun hatt med deg. Det er deg hun skulle delt fantasier med, det er deg hun skulle chattet sex med, det er deg hun skulle klint og kost med.

Jeg synes du skal få til en tid hvor dere ikke blir forstyrret av noen, lag en kopp kaffe til dere begge og forhold deg rolig hele tiden. Så forteller du henne at du er svært glad i henne, at du ønsker å leve sammen med henne og barna som en lykkelig familie, men at svikene hennes, hennes dårlige respekt ovenfor deg og den brutte tilliten dere imellom er for store problemer å leve med.

Be henne velge, enten så kutter hun ut alt som har med andre menn å gjøre, alt som er "ulovlig" altså, og aktivt prøver å få forholdet på fote igjen eller så drar du din veg. Si at hun ikke får flere sjangser nå, men at tiden er der for henne å vurdere sine muligheter og ta et valg. Si at det er alvor, og men det. Dess roligere og mer avbalansert du klarer å forholde deg, dess mer bestemt vil du nok virke.

Hvis hun ikke klarer å respektere og elske deg som du ønsker så bør du gi slipp. Du ødelegger deg selv slik dere nå holder på.

Jeg er også overbevist om at slike såre og vonde følelser henger i atmosfæren i et hjem, slik at det kan være like greit mange ganger for barn at foreldrene bryter opp som at de fortsetter i et destruktivt forhold.

Du har egentlig ikke så mange valgene.

Lev med henne og finn deg i dette.

Lev med henne og driv på selv på samme måte.

Gå fra henne og finn deg selv, ditt egne liv og etterhvert en partner som vil elske deg og respektere deg.

Finn ut hva du er villig til å gi, hva som gjør deg lykkelig.

Jeg hadde valgt det siste, å være to og ha det bra er som himmelen, å være to og ha det dårlig kan være som helvete.

Annonse

ShitDiddelyDo

He he, blei du nervøs nå da SDD??

Nei, ikke i det hele tatt. For selv i den situasjonen gjorde jeg ikke noe galt.

Men det er jo få gutter her, og historien var, med noen få men viktige avvik, ikke så fjern fra den jeg opplevde. :)

ShitDiddelyDo

Jeg ble kjent med enkelte dolere via småprat, og jeg har ingen problemer med å tro at en med denne jentas oppførsel ville bli backet opp av andre som var der inne.

Jeg var selv en liten stund en del av denne bunchen med folk, og tro meg: At det forekom umoral der skal gudene vite, og da snakker jeg ikke bare om cybersex.

Gjest Ulvinnen

Jeg ble kjent med enkelte dolere via småprat, og jeg har ingen problemer med å tro at en med denne jentas oppførsel ville bli backet opp av andre som var der inne.

Jeg var selv en liten stund en del av denne bunchen med folk, og tro meg: At det forekom umoral der skal gudene vite, og da snakker jeg ikke bare om cybersex.

Det høres helt utrolig ut. Men siden du har opplevd det, så fikk jeg nå litt mer tiltro til at trådstarter kan snakke sant.

ShitDiddelyDo

Det høres helt utrolig ut. Men siden du har opplevd det, så fikk jeg nå litt mer tiltro til at trådstarter kan snakke sant.

Jeg synes også historien høres utrolig ut (men da den delen av den som går på at han ikke ser ut til å gjøre det slutt med henne), men jeg har ingen problemer med å tro ei jente kan oppføre seg sånn og backes opp av venninner.

Det var en del jenter i kronglete samliv der inne, og jeg fikk inntrykk av at disse, sammen med likesinnede, legaliserte en oppførsel som ikke er forenelig med oppførselen til samboende/gifte.

Skulle tro de var russ i russetida. Når de var sammen var alt lov.

(Dette gjelder ikke alle, sånn i tilfelle noen skulle føle seg truffet).

Jeg synes også historien høres utrolig ut (men da den delen av den som går på at han ikke ser ut til å gjøre det slutt med henne), men jeg har ingen problemer med å tro ei jente kan oppføre seg sånn og backes opp av venninner.

Det var en del jenter i kronglete samliv der inne, og jeg fikk inntrykk av at disse, sammen med likesinnede, legaliserte en oppførsel som ikke er forenelig med oppførselen til samboende/gifte.

Skulle tro de var russ i russetida. Når de var sammen var alt lov.

(Dette gjelder ikke alle, sånn i tilfelle noen skulle føle seg truffet).

Hvis du virkelig er han forrige, vil du huske at du selv ble heiet fram i en svært så pikant situasjon en gang.

Diskret som jeg er, skal jeg ikke si mer. Men du husker det nok. Hvis du ikke gjør det, sitter han lenket fast i kjelleren.

ShitDiddelyDo

Hvis du virkelig er han forrige, vil du huske at du selv ble heiet fram i en svært så pikant situasjon en gang.

Diskret som jeg er, skal jeg ikke si mer. Men du husker det nok. Hvis du ikke gjør det, sitter han lenket fast i kjelleren.

Det har du helt rett i. Og tro meg: Jeg var ikke den eneste.

Det var mye puling blant gamle dolere, og gudene skal vite at ring på fingeren ikke var noen hindring.

Annonse

En ting er sikkert, på den tiden, som nå, så er det ikke så veldig mange dol menn å velge i mellom.

At hun har flørtet litt på nettet en ting, men noe helt annet å sitte slik hun gjorde på en fest hvor alle ser henne. Det er svært respektløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...