Gå til innhold

Hvilken eggløsnings test funker best?

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren i gamet

Hei, har fått beskjed av legen at det er lurt å kjøpe en eggløsningstest på apoteket...men det er jo så mange, og legen sa ikke noe merke..

Hvilket er mest oversiktlig og greit? Finnes det en som angir nokså nøyaktig dag for eggløsning - eller er det bare sånn ca? Og hva koster alle disse?

På forhånd takk

Fortsetter under...

Gjest clearblue brukte jeg

Jeg brukte dlearblue sin digitale eggløsningstest. Fornøyd med den. Enkel i bruk og lett å lese av resultatet. Vart gravid på andre forsøk så den viser nok riktig. Så vidt jeg husker kostet den ca 210 kroner. Da får du 7 testpinner og 1 måler som du putter pinnene inni etter du har tisset på dei. Etter ca 2 minutt kjem resultatet opp i "skjermen" på måleren. Enkelt og greitt.

På pakken står det når tid det er lurest å begynne å teste alt etter hvor lang syklus du har. Det står også at en bør teste til samme tid hver dag en testet.

Lykke til!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...