Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, fikk mensen i går...og nå varer jo den i en ukes tid tenker jeg.

Er det slik at jeg skal regne 12-14 dager frem fra første mens dag? altså, for min del så blir det altså 14 dager etter i går?

Og det er da vi bør være mest aktive?

Har en normal syklus på 28 dager....så dette stemmer vel eller?....Kan noen fortelle, vi har ikke barn fra før og har kjempe lite peiling...

Fortsetter under...

Eggløsning er 14 dager _før_ mensen kommer, samme hvor lang syklus er. Men siden du har regelmessig syklus på 28 dager, så vil det jo stemme med 14 dager etter første mensdag.

Det lønner seg da å ha sex annenhver dag fra ca. 18 til ca. 10 dager før mens.

Lykke til med prøvinga.

Eggløsning er 14 dager _før_ mensen kommer, samme hvor lang syklus er. Men siden du har regelmessig syklus på 28 dager, så vil det jo stemme med 14 dager etter første mensdag.

Det lønner seg da å ha sex annenhver dag fra ca. 18 til ca. 10 dager før mens.

Lykke til med prøvinga.

Ikke nøyaktig 14 dager, men 12-16 dager. Jeg kjenner ofte godt når jeg har eggløsning og den tiden jeg hadde opptil 35-dagers sykluser hadde jeg eggløsning som regel 16 dager før første mensdag.

Ikke nøyaktig 14 dager, men 12-16 dager. Jeg kjenner ofte godt når jeg har eggløsning og den tiden jeg hadde opptil 35-dagers sykluser hadde jeg eggløsning som regel 16 dager før første mensdag.

Greit. Godt at jeg er ferdig med å regne slikt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...