Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 30 år som for 6 måneder siden tok mitt livs største feilvurdering. Jeg valgte å gjøre det slutt med ei jente fordi jeg følte det var så mye krangling og dårlig stemning i forholdet. I lang tid hadde vi hatt det skikkelig tøft. Det tok ikke lang tid før jeg følte at jeg hadde gjort noe feil og angret meg. Jeg forsøkte og forsøker fortsatt å få henne tilbake, noe som trolig ikke vil skje. Hun fikk voldsomme reaksjoner og har jobbet hardt for å komme over meg. Mitt problem nå er at jeg ikke klarer å leve uten henne. Jeg har det så vondt inni meg at jeg har mistet helt gnisten. Jeg er ikke lenger den samme. Jeg tenker på henne hver dag, får ikke sove og kan begynne å grine for alt, hele tiden. Føler meg som en patetisk dust. Samtidig klarer jeg ikke å snakke med så mange om det heller fordi jeg mister helt fatningen. Samvittigheten min over å ha gitt opp, når hun ville forsøke, gnager meg hardt. Og jeg har mareritt om den kvelden da jeg tabbet meg ut. Hun ble helt knust. Jeg har tryglet og bedt, men hun har nok kommet over meg. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Har dumpet drømmedama og kommer aldri til å tilgi meg selv. Er litt desperat etter råd for jeg tror ikke jeg holder dette ut.

Mvh Idiot 30

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251511-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...