Gå til innhold

silikon pupper er ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest ble kvalm

Ble kjent med en dame for en tid siden, og hadde sex med henne for 1.gang i helgen. Puppene hennes hadde fin form men de kjentes ikke 100 prosent naturlig ut.Da jeg spurte om hun hadde silikon svarte hun ja.Syns det va kjempeekkelt,klarte ikke ta paa de engang.Tenkte bare paa at det va en plastikkball under huden hennes.

Huff!!kunne like godt tatt paa en ball fra lekebutikken.Syns absolutt ikke det va en positiv opplevelse,men hadde aldri trodd jeg skulle reagere sann...noen andre som har opplevd det slik eller er det bare meg...

ikke ta silikon...usj

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251513-silikon-pupper-er-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hold det for deg selv

Søsteren min har et rekonstruert bryst etter kreft (hun måtte fjerne det ene brystet veldig ung). Jeg synes slike innlegg er utidige.

Fint å diskutere problemstillingen å operere inn implantater i friske, normale bryst, men å si at du ble kvalm av at en kvinne hadde implantat, kan såre mange.

Balansegangen mellom hvem som har "gode grunner" til implantat og hvem som har operert seg "ubegrunnet" er heller ikke enkel å vise hvor går, noen har en ubetydelig forskjell mellom brystene, andre har stor forskjell, noen forsvinner nesten helt etter amming, andre blir bare litt slappere etter amming osv

Så det er vel bare der man har sett hvordan de så ut før operasjonen, en kan vurdere hvor nødvendig operasjonen kan virke.

Søsteren min har et rekonstruert bryst etter kreft (hun måtte fjerne det ene brystet veldig ung). Jeg synes slike innlegg er utidige.

Fint å diskutere problemstillingen å operere inn implantater i friske, normale bryst, men å si at du ble kvalm av at en kvinne hadde implantat, kan såre mange.

Balansegangen mellom hvem som har "gode grunner" til implantat og hvem som har operert seg "ubegrunnet" er heller ikke enkel å vise hvor går, noen har en ubetydelig forskjell mellom brystene, andre har stor forskjell, noen forsvinner nesten helt etter amming, andre blir bare litt slappere etter amming osv

Så det er vel bare der man har sett hvordan de så ut før operasjonen, en kan vurdere hvor nødvendig operasjonen kan virke.

Godt sagt.

"..................................."

Godt sagt.

"..................................."

Uansett grunn til silkon/saltvann...hva det måtte være, så håper jeg det var for HENNES del, og ingen andres...

Jeg har venninner som har innplantat, noen forstår jeg, andre ikke, men det er deres valg. Jeg er enig med deg, det er rart å ta på,(har prøvd) men alt som er uvant er til å begynne med rart! Det blir faktisk bedre etterhvert :o) Og takk noen der oppe, eller nede, for at noen får hjelp!

Uansett grunn til silkon/saltvann...hva det måtte være, så håper jeg det var for HENNES del, og ingen andres...

Jeg har venninner som har innplantat, noen forstår jeg, andre ikke, men det er deres valg. Jeg er enig med deg, det er rart å ta på,(har prøvd) men alt som er uvant er til å begynne med rart! Det blir faktisk bedre etterhvert :o) Og takk noen der oppe, eller nede, for at noen får hjelp!

Pass på å svare riktig person.

"...................................."

Annonse

beklager, men trodde alle leste svarene, og at den første spør, og det svarer alle på!

Det innlegget du leser når du trykker for å svare, er det innlegget du svarer på. Dette gjør at man ser i tråden hvem som svarer på hva, og at man får opp riktig svar blant "Svar til meg".

"................................................."

Gjest ble kvalm

At det var så kvalmt at du ikke greide å ta på de er da helt unormalt. Tenk om hun i utgangspunktet hadde "ingenting" og at dette hadde hjulpet henne veldig. Da har du sikkert skaffet deg en kjæreste... Not.

Håper hun dumper deg!

Hun hadde ikke ingenting tidligere, dette gjorde hun for aa faa de enda digrere.

Kvalmt

og hun trenger ikke dumpe meg...

For det første kan det være tusen grunner til at hun har gjort det, og for det andre er det ganske sykt hvis puppene har så mye å si for ditt forhold til henne, enten de måtte være sånn eller sånn.

Håper for guds skyld at du ikke la ut om hvor kvalm du ble til henne også.

Annonse

Gjest trekommafjorten

Man merker ofte temmelig fort ved berøring om hun har silikonpupper eller ikke. At reaksjonen på dette kommer først etter at du får vite at de stemmer, virker malplassert.

Noen kvinner får arrdannelse i underkant av brystene etter slik operasjon. Grunnen til at noen kvinner har litt stive/harde bryster etter slik operasjon, er dannelse av arrvev som innkapsler implantatet. Om slikt arrvev ikke dannes, vil brystene virke temmelig normale. En veldig naturlig reaksjon er at arrvev dannes både omkring implantatet og i operasjonssåret (huden virker helt knudrete når den er grodd), men begge deler behøver ikke komme alltid. Du nevnte ingen slik arrdannelse i underkant av brystene (hadde du sett det, hadde du ikke trengt spørre henne heller).

Jeg undret meg også over er at en mann skulle bli kvalm av å vite at ei kvinne har silikonimplantat. Har aldri hørt om menn reagere på den måten. De reaksjoenne jeg har hørt, er at brystimpantater bidrar til å gi seksualiteten et løft, at implantater ikke er nødvendig fordi operasjonen kanskje ikke blir vellykket (arrdannelse, stive/harde bryster), at hun er pen nok og ikke trenger å sette inn implantater, at de har medlidenhet med henne fordi hun ikke føler seg så kvinnelig med små bryster. Tror heller ingen vanlige menn blir kvalme over kvinner med brystimplantater innsatt etter brystkreftoperasjon. Like lite som menn skulle bli kvalme av folk med kunstige tenner eller bein.

Disse tre sidene av din beskrivelse gjør at jeg ikke greier å tro at startinnlegget kommer av en virkelig hendelse, men er sannsynligvis en privat kampanje mot silikonimplantater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...