Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, en stund siden sist. Er i full gang, vært å tatt ut egg idag, skal settes inn igjen til mandag, er kjempe spent.. Håper og ber om at det skal fungere. Er med i et prosjekt, om nye sprøyter, så dette er et gratis prøve forsøk..

Litt øm i magen idag gitt, føles ut som mens smerter.. Må si jeg trodde det skulle være værre å ta ut egg, enn det det var, gikk veldig greit gitt;)

om 14 dager da, så veit jeg kanskje svaret......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251636-pr%C3%B8ver%C3%B8r-igang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har flere enn tidligere, noen av dem gir nedpress. Magen blir iallefall steinhard og det kan vare i mange minutter hver gang. Heldigvis er de ikke vonde, det bare føles litt rart.

Da er det nok ikke lenge til vi får lese rapport om enda en fødsel her på dol :-)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...