Gjest ikke vanlig nick i dag Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Trenger å sprite opp sexlivet og tenkte å overraske mannen med å ta initiativ til 69- stillingen. Men jeg lurer på om det er noen mannfolk som synes det er ekkelt?. Ja, jeg tenker på at han plutselig får rompa mi stukket i ansiktet. Erfaringer? Jenter og gutter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er mann, og nei; jeg finner det overhodet ikke ekkelt å få en rumpe stukket ned i ansiktet. Tvert imot. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har ikke vært borti noen som har syntes det har vært ekkelt, men hadde jeg vært den som måtte ligge underst, så hadde jeg syntes det. Jeg føler meg litt ukomfortabel med det på hans vegne. 0 Siter
Gjest anonym i dag ja Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Min erfaring er at gutter elsker det. Mer enn jeg.. 0 Siter
Gjest 69èrn er fin den :) Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da Hvis det får deg til å føle deg bedre så få han til å ligge øverst, funker det og. Har ennå til gode å høre om menn som ikke liker den kvinnelige underdel, og med det hører bakenden. Så vidt meg bekjent så liker de aller fleste menn å rote i understellet til en kvinne, og rompa er også for mange et svært så erotisk sted. Denne stillingen kan du uten problemer gå i gang med, tipper han blir superfornøyd. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Problemet er nok at dama tenker på hans vegne. Slutt å tenke på folks vegne. 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nix - ikke ekkelt - bare godt... :-) 0 Siter
a lil wonder Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg var flaut...men etter at gutten min er helt gærnt med oral sex ...slikker t.o.m analen min uff det prøvde jeg å unngå ( liker det ikke no særlig)...da vet jeg at han er helt vill der nede *_* 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har ikke vært borti noen som har syntes det har vært ekkelt, men hadde jeg vært den som måtte ligge underst, så hadde jeg syntes det. Jeg føler meg litt ukomfortabel med det på hans vegne. Slutt å tenke på han - gjør det du har lyst til. 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Slutt å tenke på han - gjør det du har lyst til. Neh.. vil jo gjerne gjøre noe jeg vet han digger. Så får kanskje jeg noe jeg digger også 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Neh.. vil jo gjerne gjøre noe jeg vet han digger. Så får kanskje jeg noe jeg digger også hehe - now you're talking... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da Hvis det får deg til å føle deg bedre så få han til å ligge øverst, funker det og. Har ennå til gode å høre om menn som ikke liker den kvinnelige underdel, og med det hører bakenden. Så vidt meg bekjent så liker de aller fleste menn å rote i understellet til en kvinne, og rompa er også for mange et svært så erotisk sted. Denne stillingen kan du uten problemer gå i gang med, tipper han blir superfornøyd. "Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da ;)" Det gjør du jo ikke, hvis han ligger underst. Med mindre han av en eller annen grunn trekker knærne opp mot brystet, noe som ikke er nødvendig for at hun skal komme til pikken. "....................................." 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 kunne ikke sagt det bedre selv =P men....typen digger det, så da er det vel greit 0 Siter
amber sun Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ikke tenk. Bare nyt. Jeg vedder på at han digger det. :-) 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Får håpe han setter pris på "det" også... :-) 0 Siter
Gjest Ereksjonen Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ikke tenk. Bare nyt. Jeg vedder på at han digger det. :-) Det vedder jeg på også. Og kanskje hun får noe hun digger også... 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Får håpe han setter pris på "det" også... :-) Ja, gjør han ikke det så vil jeg si han er en god skuespiller hvertfall 0 Siter
amber sun Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Det vedder jeg på også. Og kanskje hun får noe hun digger også... "Og kanskje hun får noe hun digger også... " Skal ikke se bort ifra det nei. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.