Gå til innhold

69-stillingen = flaut å være jente?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke vanlig nick i dag

Trenger å sprite opp sexlivet og tenkte å overraske mannen med å ta initiativ til 69- stillingen. Men jeg lurer på om det er noen mannfolk som synes det er ekkelt?. Ja, jeg tenker på at han plutselig får rompa mi stukket i ansiktet.

Erfaringer? Jenter og gutter.

Fortsetter under...

Gjest 69èrn er fin den :)

Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da ;)

Hvis det får deg til å føle deg bedre så få han til å ligge øverst, funker det og.

Har ennå til gode å høre om menn som ikke liker den kvinnelige underdel, og med det hører bakenden.

Så vidt meg bekjent så liker de aller fleste menn å rote i understellet til en kvinne, og rompa er også for mange et svært så erotisk sted.

Denne stillingen kan du uten problemer gå i gang med, tipper han blir superfornøyd.

Annonse

Gjest Ereksjonen

Jeg har ikke vært borti noen som har syntes det har vært ekkelt, men hadde jeg vært den som måtte ligge underst, så hadde jeg syntes det. Jeg føler meg litt ukomfortabel med det på hans vegne.

Slutt å tenke på han - gjør det du har lyst til.

Annonse

Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da ;)

Hvis det får deg til å føle deg bedre så få han til å ligge øverst, funker det og.

Har ennå til gode å høre om menn som ikke liker den kvinnelige underdel, og med det hører bakenden.

Så vidt meg bekjent så liker de aller fleste menn å rote i understellet til en kvinne, og rompa er også for mange et svært så erotisk sted.

Denne stillingen kan du uten problemer gå i gang med, tipper han blir superfornøyd.

"Nå må du ikke glemme at også du får hans rumpe stukket opp eller ned i ansiktet da ;)"

Det gjør du jo ikke, hvis han ligger underst. Med mindre han av en eller annen grunn trekker knærne opp mot brystet, noe som ikke er nødvendig for at hun skal komme til pikken.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...