Gå til innhold

69-stillingen = flaut å være jente?

Anbefalte innlegg

Gjest Ereksjonen

"Og kanskje hun får noe hun digger også... "

Skal ikke se bort ifra det nei. :-)

Er ikke annet å gjøre enn å sette i gang ja..

Skjønte ikke helt hvorfor hun skulle være så redd for å sette rumpa si i ansiktet hans. Blir "nesten" det samme andre veien...

Forstå det den som kan...

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke annet å gjøre enn å sette i gang ja..

Skjønte ikke helt hvorfor hun skulle være så redd for å sette rumpa si i ansiktet hans. Blir "nesten" det samme andre veien...

Forstå det den som kan...

"Skjønte ikke helt hvorfor hun skulle være så redd for å sette rumpa si i ansiktet hans."

Nuh...det er ikke direkte uvanlig for kvinner å ha et litt "misforstått" forhold til den delen av seg selv, og en sjenerthet når det gjelder slikt.

"......................................."

U GO GIRL!

Skjønner at du kan virke "flau" har hatt det slik tidligere. MEN, der tar nok vi jenter helt feil, har bare positive erfaringer med 69.. og noe så herlig når du klarer å slappe av! Lykke til og du har en heldig mann :o)

klem

Jeg fåraldri prøve den stillingen. Damen liker ikke å få noe pikk i nærheten av ansiktet. Har aldri prøvd engang. Så 69 blir med drømmen for meg.

Vel - de damene som liker det er verdt å samle på... =)

Annonse

Gjest nattblomst

ironisk eller synes du virkelig det?

Jeg vet ikke hva jeg burde forvente. Har ikke vært sammen med noen andre enn henne og ei til.

Hei! Et godt sex-liv er så mye mer enn bare denne stillingen. Jeg vet ikke hva du evt går glipp av, da jeg ikke er mann. Mange, både damer og menn, har motforestillinger mot oral-sex, uten at det behøver å være overgrepsproblematikk i bildet.

Nå leste jeg ditt innlegg i samlivsforum, og jeg forstår dinfrustrasjon og evt bitterhet, i forhold til å ikke ha et godt samliv (inkl. sex-liv) med din kone.

Jeg beundrer deg for din vilje og ditt pågangsmot for å finne en løsning. Etter det du forteller om din kone, så er hun neppe glad i seg selv, og etter hva jeg har lest er det umulig å elske noen som ikke elsker seg selv. Så det er ikke det minste rart at du er usikker på dine følelser.

Hun burde ta mer ansvar selv, for å komme ut av problemene sine. Kanskje du burde si til henne at du ikke greier å leve i samliv med henne lengre, når det er slik det er? Kanskje hun trenger å høre det, for å greie å presse seg selv mer?

Evt. kan en løsning være at dere flytter fra hverandre for en stund, og se om hennes situasjon bedrer seg, og om dere evt finner tilbake til hverandre igjen? Lykke til

Jeg er mann, og nei; jeg finner det overhodet ikke ekkelt å få en rumpe stukket ned i ansiktet. Tvert imot.

Av en eller annen grunn tror jeg ikke du sier det når du får min hårete ræv opp i trynet.

Men jeg kan jo ta feil...

ShitDiddelyDo

Av en eller annen grunn tror jeg ikke du sier det når du får min hårete ræv opp i trynet.

Men jeg kan jo ta feil...

Det har du ganske sikkert rett i, men den dagen jeg havner i niogseksti med en fyr som heter Bob, har jeg ganske sikkert meg selv å takke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...