ikkesyk Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er en kvinne på 30 år. Gift i to år, ett barn på 1 år.Jeg har et kjempestort problem. Jeg tenner ikke lenger på mannen min. Jeg blir ikke kåt når vi har sex. Det har vart ganske lenge. Vi har hatt en turbulent tid det siste året. Spesielt etter fødsel og pga husbygging. Jeg er ofte sint på han og det tror jeg bunner i det at han ikke får meg til å føle meg elsket og som en kvinne. Han får meg ikke til å føle meg vel og sexy lenger, slik han gjorde før. Jeg traff en annen mann for en stund siden (i ren desperasjon). Jeg MÅTTE få bekreftet om jeg fortsatt var attraktiv. Han syntes jeg var kjempeflott og var helt vill etter meg. Jeg klarte å ikke ha sex med han, selv om jeg veldig gjerne ville... Uff..hva skal jeg gjøre. Jeg har forsøkt å prate med mannen min om sex problemene, men det nytter ikke. Jeg vil ikke gi opp...enda. Vi har jo akkurat fått en nydelig sønn, et flott hus etc etc... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251882-jeg-tenner-ikke-p%C3%A5-han-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfatispa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette er som å lese om seg selv... Vi har ikke fått barn eller bygd hus sammen, men ellers veldig det samme! Jeg skulle ønske jeg hadde det perfekte svaret til deg, men desverre så har jeg ikke det. Jeg vil bare du skal vite at du ikke er alene. Av og til hjelper det å bare flørte litt med andre, få høre at du er tiltrekkende, søt, sjarmerende og til og med ganske sexy! Det er mange fristelser der ute, men bare du kan ta valgene dine for deg. Uansett hva du velger å gjøre, så huske: Du er enestående Du er kvinne Du er flott Du er omsorgsfull Stå på kvinne! Hvis du vil kan overvinne alt i denne verden! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251882-jeg-tenner-ikke-p%C3%A5-han-lenger/#findComment-1987310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er mulig partneren din synes han har gitt deg så mye bekreftelse som det er mulig ved at han har lagt mye av sin kjærlighet i å bygge "rede" for familien sin. At han har lagt all sin energi i dette prosjektet og ikke har sett ditt behov for å bekrefte deg som kvinne og som attraktiv elskerinne i ellers hektiske hverdager. Flørten i hverdagen forsvinner ofte når tiden ikke er der til lek og glede. Problemet ditt med å føle deg attraktiv forsterkes ofte av hormonelle årsaker. Det er mange som møter veggen og oppdager at tenningen sitter svært langt inne i perioder med mye stress. Det samme skjer svært ofte etter en fødsel. I begge tilfellene kan forklaringen være hormonelle . Når lysten er fraværende over lang tid hender det ofte at par begynner å ha sex på feil måte. Eller den med minst lyst har det bare for å slippe "maset" og fordi de håper lysten skal komme underveis, noe den svært ofte ikke gjør. Dermed oppstår ofte en følelse av at sex er noe du gir. Ikke en arena der du får påfyll og føler samhold og glede. For å få lysten tilbake må dere bryte dårlige sirkler og negative tanker rundt sexen. Lag gjerne et prosjekt for å få lysten din tilbake. Han må også få til å gi deg bekreftelse også på andre måter enn gjennom det han gjør for familien. Han synes kanskje du er blodig urettferdig som ikke ser hans kjærlighet til deg, ved at han har brukt all sin tid og overskudd på husbygging. Mens han kanskje ikke skjønner at det ikke dekker opp ditt behov for å bli sett som attraktiv, begjært kvinne, som i hvert fall av og til trenger litt romantiske rammer og gode komplimenter for å tenne. Dere kan kanskje få til å lage en ny erotisk start på egen hånd, men da må begge være villige til å legge dårlige erfaringer bak dere og starte på ny frisk. – Glemme alle sårende ord som er sagt og og for din del din følelse av press og å være oversett. Det nytter i hvert fall ikke å fylle hverdagene med bebreidelser og krangel over det som har skjedd, da vil dere bare forsterke de dårlige sirklene. Det er også mulig dere kan få en "flying start" ved å gå til sexolog som kan hjelpe dere i denne prosessen. Hvis ikke må dere få til en atmosfære av ro og kos og at dere prioriterer hverandre, slik dere gjorde før hus og barn ble påbegynt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251882-jeg-tenner-ikke-p%C3%A5-han-lenger/#findComment-1997942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.