Gjest -anonym akkurat nå... Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den 10/9 var første dag i siSte mens etter p-pille slutt for meg, men desverre så fikk min kjære så kalde føtter at han ikke turte ha sex med meg fordi han var redd det skulle bli barn ut av det! Hmm, så da måtte jeg pent begynne på pilla igjen. Dette var den 6/10 og da bare noen få dager før jeg skulle hatt mensen. Hadde masse mensmurringer og regnet med at tanta skulle komme,selv om jeg startet på pilla igjen. Dette var ikke tilfelle men har hele tiden hatt skikkelige menssmerter samt veldig vondt nedover på fremsiden av lårene og til dels i korsryggen. Dett er er utrolig ubehagelig, noen andre som har vært borti lignende?Kan det være symptomer på endometriose eller bare kroppen min som er på tur etter pille tullet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/251885-det-gj%C3%B8r-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.