Gå til innhold

Lurte litt, men definitivt ikke gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wyatt Earp

Jeg har ikke tort å ta test jeg, skulle hatt mensen i går, men etter å ha sjekket kalenderen har det innimellom gått 29 dager mellom hver mens. Så jeg venter litt til, men i morgen tar jeg nok en test om den ikke kommer, eller dagen etter der. :)

Jeg er også usikker på om jeg vil bli lettet eller glad om jeg ikke er gravid.

Gjest pillesurr

Oi....jeg som tenkte at vi får et svangerskap sammen :-)

Jeg venter mensen i morgen eller onsdag. Skal ta testen på onsdag, tenkte jeg....

Får satse på å følge noen andre da - hvis min test er positiv!

Jeg forstår hva du mener med skuffelse... Tror nemlig JEG blir skuffet nå hvis jeg ikke er gravid likevel.....

Oi....jeg som tenkte at vi får et svangerskap sammen :-)

Jeg venter mensen i morgen eller onsdag. Skal ta testen på onsdag, tenkte jeg....

Får satse på å følge noen andre da - hvis min test er positiv!

Jeg forstår hva du mener med skuffelse... Tror nemlig JEG blir skuffet nå hvis jeg ikke er gravid likevel.....

Ja, du får ha lykke til! :-) Blir spennende når du får testet! Du gir vel beskjed her?

Jeg har ikke tort å ta test jeg, skulle hatt mensen i går, men etter å ha sjekket kalenderen har det innimellom gått 29 dager mellom hver mens. Så jeg venter litt til, men i morgen tar jeg nok en test om den ikke kommer, eller dagen etter der. :)

Å - spennende! Du får ha lykke til, og så venter jeg i spenning på å høre fra deg. :-)

Går nå og lurer på om vi kanskje skulle prøve... bare en måned eller noe... Men mest sannsynlig lar vi det være. :-) Mannen er ikke like engasjert som meg.

Gjest pillesurr

Ja, du får ha lykke til! :-) Blir spennende når du får testet! Du gir vel beskjed her?

Selvfølgelig sier jeg i fra :-)

Tenker dere her blir de første, etter mannen min som får vite det...

Var i kirka i går, og noen venner av oss hadde dåp for sin yngste. Mannen min hvisket til meg: "Om kanskje ett år er det vår tur?"

Og han tenkte den tanken FØR meg :-)

Annonse

Gjest pillesurr

Hallo der! Skal vi teste samtidig onsdag morgen?

:-)

Gjest pillesurr

Det høres ut som en god plan ;)

Jeg kommer meg innpå her i ti tiden tenker jeg, så da legger jeg inn statusrapport.

Avtale!

Bare litt irriterende at jeg har kjøpt en sånn kvasi-test, Quick response...

Håper den gir korrekt svar!

Tok siste pille på brettet i går, så da pleier vel mensen å komme tirsdag kveld eller onsdag morgen, hvis ikke jeg husker helt feil...

Selvfølgelig sier jeg i fra :-)

Tenker dere her blir de første, etter mannen min som får vite det...

Var i kirka i går, og noen venner av oss hadde dåp for sin yngste. Mannen min hvisket til meg: "Om kanskje ett år er det vår tur?"

Og han tenkte den tanken FØR meg :-)

He, he! Dere er visst HELT klare for ny baby! :-) Så om det ikke blir noe denne gangen...så kanskje neste! Koselig å høre fra deg. :-)

He, he - ja er ikke det der rart.

Jo, det er merkelig. Første tanke da det gikk opp for meg at jeg kunne være gravid var "å nei" med en påfølgende tankerekke om hvorfor dette bare passer SÅ dårlig. Men så satt jo tanken der og godgjorde seg, og da mensen kom, ja så var jeg plutselig skuffet. :-)

Gjest pillesurr

Det høres ut som en god plan ;)

Jeg kommer meg innpå her i ti tiden tenker jeg, så da legger jeg inn statusrapport.

Hallo der!

Drømte i natt at jeg var på første legekontroll pga graviditeten....

Tok testen i morges: Negativ!

Er litt skuffet...

Men jeg har ikke fått mensen ennå....

Du da?

Annonse

Gjest Wyatt Earp

Hallo der!

Drømte i natt at jeg var på første legekontroll pga graviditeten....

Tok testen i morges: Negativ!

Er litt skuffet...

Men jeg har ikke fått mensen ennå....

Du da?

har skrevet innlegg til deg lenger opp :)

Ikke noen kul situasjon å være i nei, jeg krysser fingrene for deg jeg.

Gjest pillesurr

Prøv igjen om noen dager... Kan jo være at du testet litt for tidlig? Hvis ikke... så er det en måned i november også. ;-)

Fikk mensen i dag :-(

Er så veldig i tvil hva jeg ønsker.... Litt voldsomt å PLANLEGGE nr fire, greiere hvis det bare skjer....

Du da? Lettet eller trist?

Fikk mensen i dag :-(

Er så veldig i tvil hva jeg ønsker.... Litt voldsomt å PLANLEGGE nr fire, greiere hvis det bare skjer....

Du da? Lettet eller trist?

Både lettet og skuffet. Har ikke funnet helt ut hvor jeg står ennå. :-) Kunne ha lyst til å "slurve" en måned til... Men tror ikke mannen er helt med på den. :-)

Gjest pillesurr

Både lettet og skuffet. Har ikke funnet helt ut hvor jeg står ennå. :-) Kunne ha lyst til å "slurve" en måned til... Men tror ikke mannen er helt med på den. :-)

Jeg tenker en del på det at alt har vært så nøye planlagt (slik du også skrev her for noen dager siden)... Hadde vært spnnende med noe impulsivt og uplanlagt... Men det skjedde jo ikke da. Har skjedd et par små glipper med pilla (bare snakk om noen timer da, ikke to døgn) tidligere, og jeg har vært veldig spent på om jeg ville bli uplanlagt gravid...men nei.

Neste høst begynner nr 2 på skolen, og det hadde jo passet bra å være hjemme det året....

Hmmmmmmmmmmmmmm

Jeg tenker en del på det at alt har vært så nøye planlagt (slik du også skrev her for noen dager siden)... Hadde vært spnnende med noe impulsivt og uplanlagt... Men det skjedde jo ikke da. Har skjedd et par små glipper med pilla (bare snakk om noen timer da, ikke to døgn) tidligere, og jeg har vært veldig spent på om jeg ville bli uplanlagt gravid...men nei.

Neste høst begynner nr 2 på skolen, og det hadde jo passet bra å være hjemme det året....

Hmmmmmmmmmmmmmm

Du tenker skremmende likt meg. :-) Dessuten er mannen min av typen som nå ikke VIL planlegge en til, men om det bare skjer, ja så er det greit. Håpløst mener jeg, men så er jeg nok også litt kontrollfrik. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...