saly Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 jeg er ei jente på 23 år som den 20 oktober 00 fikk satt en p-sprøyte å trodde det skulle bli en god løsning for meg. men nå vet jeg ikke for jeg var mye plaget av hodepinne i de tre mnd som sprøyta virka. sprøyta skulle ha hvert fornya den 20 jan.. noe jeg er veldig glad for at jeg ikke gjorde den dag i dag....da jeg ikke lenger føler at jeg ikke kjenner eiier syklusen min... da jeg ikke hadde mens i de 4 mnd som fulgte etter sprøyta å i mars mnd 5 fikk jeg en dag med små blødningrundt den 24 .... mens denne mnd fikk jeg 4 dager med små blødning rundt den 15... tror jeg er ferdig i dag men har fortsatt en mensd følelse... tokk en graviditetstest den 9 april å den var utentvil negativ. hvordan er det vanlig å føleseg etter at man har slutta med p-sprøyta jeg rakk bare en å slutta for to mnd .... samtidig har jeg å kjæresten nå bestemt oss for å få et siste barn...hvor tidlig kan man få tehn på graviditet å hvor mye har en sprøyte å si på mkulighetene for å bli gravid iløped av våren da p-sprøyte over lengre tid kan gjøre at det tar fler år. jeg hartt den siste mnd hvert syk av en sterptokokk inf og ble satt på med som ery-max har også brukt p-pillen yasmin.... kan dette ha noe å si for hvordan jeg føler meg å sjansen min for å bli gravid? hoper på snarlig svar ....nervøs 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25199-usikker-etter-ent-bruk-av-p-spr%C3%B8yte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. april 2001 Del Skrevet 22. april 2001 Det kan gå flere måneder til p-sprøyten effekten er ute av kroppen (ikke flere år!). P-pille effekten er borte etter 1-2 uker eller før. Erymax betyr ikke noe for å bli gravid. Det er opp til deg selv hvor ofte du vil sjekke med graviditetstester så lenge mensen ikke er kommet ordentlig tilbake. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25199-usikker-etter-ent-bruk-av-p-spr%C3%B8yte/#findComment-105611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.