Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 23 år som den 20 oktober 00 fikk satt en p-sprøyte å trodde det skulle bli en god løsning for meg. men nå vet jeg ikke for jeg var mye plaget av hodepinne i de tre mnd som sprøyta virka. sprøyta skulle ha hvert fornya den 20 jan.. noe jeg er veldig glad for at jeg ikke gjorde den dag i dag....da jeg ikke lenger føler at jeg ikke kjenner eiier syklusen min... da jeg ikke hadde mens i de 4 mnd som fulgte etter sprøyta å i mars mnd 5 fikk jeg en dag med små blødningrundt den 24 .... mens denne mnd fikk jeg 4 dager med små blødning rundt den 15... tror jeg er ferdig i dag men har fortsatt en mensd følelse...

tokk en graviditetstest den 9 april å den var utentvil negativ.

hvordan er det vanlig å føleseg etter at man har slutta med p-sprøyta jeg rakk bare en å slutta for to mnd ....

samtidig har jeg å kjæresten nå bestemt oss for å få et siste barn...hvor tidlig kan man få tehn på graviditet å hvor mye har en sprøyte å si på mkulighetene for å bli gravid iløped av våren da p-sprøyte over lengre tid kan gjøre at det tar fler år.

jeg hartt den siste mnd hvert syk av en sterptokokk inf og ble satt på med som ery-max har også brukt p-pillen yasmin.... kan dette ha noe å si for hvordan jeg føler meg å sjansen min for å bli gravid?

hoper på snarlig svar ....nervøs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25199-usikker-etter-ent-bruk-av-p-spr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan gå flere måneder til p-sprøyten effekten er ute av kroppen (ikke flere år!). P-pille effekten er borte etter 1-2 uker eller før. Erymax betyr ikke noe for å bli gravid. Det er opp til deg selv hvor ofte du vil sjekke med graviditetstester så lenge mensen ikke er kommet ordentlig tilbake. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...