Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt...

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke å dumpe...

På noe som aldri har begynt skikkelig?

Jeg har i snart 1år truffet en mann for kos og hygge- og jeg er rimelig sikker på at han ønsker noe mer enn å bare være "gode venner", det var det jeg også ønsket i utgangspunktet..

Jeg har nå prøvt så godt jeg kan å tilvenne meg han. Vi er svært ulike, men det er et eller annet med denne mannen som gjør meg nysjerring, eller gjorde heter det vel..

Han er i midt av 30åra og burde til nå, etter så lang tid vært mer husvarm sammen med meg- men han er så sjenert, det er alltid jeg som må drive samtalene, ta intiativ til sex- i det heletatt, aldri opplved en så rolig sjel i mitt liv før..

Sjenert i senga er han også- nesten litt tiltaksløs til tider der jeg må stå for "jobbinga" under sexen- mye pga hvordan sexen er at jeg nå har bestemt meg for å gå videre- har tross alt prøvt dette i 1år nå...

Så hvordan gjør jeg det slutt på noe som aldri har begynt heller?

Vi sender daglige nattameld. til hverandre- jeg mener selv det er feil å "gjør det slutt" pr sms-

Noen forslag?

Og hva sier jeg? hele sannheten?

Huff, liker ikke slikt jeg- virkelig ikke!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252006-hvordan-gj%C3%B8re-det-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke per telefon, mail eller sms! Det er etter min mening respektløst, han har tross alt følelser for deg. Jeg syns du skal sette deg ned og fortelle det som det er, at du ikke har de følelsene du burde ha etter ett år sammen.

Fortell ham sannheten! det gjør vondt der og da, men det vil gjøre det lettere å gå videre etter bruddet.

Jeg er riktignok av den typen som synes mangt og meget kan sies via mail og/eller sms, men å gjøre det slutt etter ett års tid gjør man ansikt til ansikt! Uansett hvor vondt det gjør og hvor mye man gruer seg på forhånd. Det har rett og slett med normal folkeskikk å gjøre.

Men hvordan man skal gjøre det? Tja, si det... Hva var det min eks gjorde da? Jeg mener å huske at han sa noe sånt som at:"Nå må vi snakke om oss, jeg synes ikke vi har det bra sammen lenger" og så tok vi det derfra.

Lykke til!

Gjest liker ikke å dumpe...

Jeg er riktignok av den typen som synes mangt og meget kan sies via mail og/eller sms, men å gjøre det slutt etter ett års tid gjør man ansikt til ansikt! Uansett hvor vondt det gjør og hvor mye man gruer seg på forhånd. Det har rett og slett med normal folkeskikk å gjøre.

Men hvordan man skal gjøre det? Tja, si det... Hva var det min eks gjorde da? Jeg mener å huske at han sa noe sånt som at:"Nå må vi snakke om oss, jeg synes ikke vi har det bra sammen lenger" og så tok vi det derfra.

Lykke til!

Vi er ikke sammen da. Vi har vel møtts kun i helger, kun et par ganger på hverdagene. Jeg har virkelig prøvt å få han til å bli mer stuevarm og mer trygg sammen med meg- men det har ikke funka :(

Virker nesten som om han er redd meg på mangen måter...

Venninner av meg mener jeg ikke trenger å gjør det slutt på en fin måte, siden vi aldri har vært sammen. Men jeg har hele tiden sagt at jeg ikke sender sms med at "det er over" at jeg vil gjøre det på en skikkelig måte...

Men det at jeg kan si at jeg ikke har de og de følelsene etter så lang tid, den var jo ikke dum da- hehe, så langt tenker jeg ja.....

Takker, jeg skal vel klare dette på et vis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...