Gå til innhold

Mest for mannens skyld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• tzatziki1365380058

3

• ShitDiddelyDo

2

• Ereksjonen (erotica.thanks@gmail.com)

2

Nei, det har jeg ikke. Ikke vet jeg om noen strender som er godt nok skjermet for "mitt" bruk, heller ;-)

Nei, det kan fort få et visst perverst skjær over seg, ja! ;-)

men det måtte da ha vært den ultimate kombinasjon av vannseng og trampoline;-)

Gjest For mannens skyld

Det er jo veldig trist da! Jeg klarer ikke å få orgasme på egen hånd - men klarer det ganske ofte når jeg sitter oppå ham.

Og så gikk jeg til Det Store Skritt og kjøpte en vibrator i høst - og den er kjempegod :-)

Så hvis ikke jeg har fått orgasme, så kan jeg fortsette med den....

Er det ingen stilliger du synes er gode da? Er du anspent, - da vil jeg tro at det kan være vondt....

Tja, jeg har tenkt mye på det.

Jeg er ikke sjenert eller redd for å prøve eller foreslå ting. Alt blir alltid tatt godt i mot av mannen min. Han gjør virkelig alt jeg ber han om.

Han er kanskje ikke spesielt flink til å se hva jeg ønsker, men han er nok ikke den dårligste heller.

Skulle ønske jeg kunne finne noe som tente meg.

Eneste som virkelig kan gjøre meg tent er en kamerat jeg har kjent i uminnelige tider. Så noen ganger har jeg tenkt tanken at det kunne være artig å prøve om jeg også kunne nyte sex om jeg hadde hatt det med han. Bare slik for å se om det faktisk gikk an. (Men å være utro er helt uaktuelt)

Men det ser vel ut til at jeg fortsetter å leve livet uten å ha glede av sex:-(

tzatziki1365380058

Jeg har også "stilt" opp for mannen min i perioder hvor jeg har vært sliten - men ikke sånn på generelt grunnlag, og ekstremt sjelden nå, hvor vi stort sett er like opplagte og like lystne begge to :-)

Nei huff - ikke på generelt grunnlag, nei. Også stiller det seg kanskje annerledes dersom man virkelig ikke har lyst i det hele tatt. Jeg hadde det sånn en periode da jeg brukte p-piller, men ellers er jeg ikke uvillig til å ha sex med mannen min, sånn på generelt grunnlag, altså :) Selv om det har vært flere lange perioder da søvn har vært det eneste som har stått i hodet på meg - og heldigvis stort sett også på ham.

Tenkte litt på det du skrev etter at jeg hadde svart deg. Eneste "fornuftige" forklaringen jeg kom på, er at dersom disse vennen deres har veldig forskjellig "lystnivå" enn mannen sin, og disse mennen ikke er særelig innstilt på å respektere det, eller gjøre noen kompromiss, så kan det jo hende de "alltid" maser om sex, og at kvinnenen "alltid" synes de må si ja, eller i alle fall oftere enn de ønsker. Da skjønner jeg at det kan føles som om man bare "stiller opp", og får kanskje ikke helt sjansen til å finne tilbake til sin egen lyst, heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...