Gå til innhold

Hvordan kan henne gi meg orgasme?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og min kjæreste har ett bra seksualitetssliv. Under sex, klarer jeg å gi henne orgasme, samtidig som jeg og får det. Jeg klarer også å gi henne orgasme når jeg fingrer/slikker henne.

Det som er litt kjedelig er at hun klarer ikke å gi meg orgasme? Hun Bruker munn og hender, men ingen ting skjer. Det er utrolig deilig, men det går bare ikke.

Jeg kan legge til at jeg har litt skjev penis, har det noe å si?

Hva kan være feil? Håper på svar!

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252091-hvordan-kan-henne-gi-meg-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

det som jeg synes er feil er ordvalget ditt. du sier "klarer å gi henne orgasme". håper at du ikke bruker det samme til henne dere diskuterer problemet??

Nei selvfølgelig sier jeg ikke det til hu.

Jeg bare skrev dette litt fort skjønner du, tenkte dere skjønte hva jeg skulle frem til.

Kristian

Sannsynligvis har du et eget mønster når du onanerer og hun klarer ikke å etterligne dette nok til at det går for deg.

Og etter å ha sett menn runke seg sjøl så skjønner jeg at jeg aldri vil komme til å komme i nærheten av å gi dem det samme! Aldri om jeg kommer til å tørre å ta i en pikk så hardt og fort!

Nei selvfølgelig sier jeg ikke det til hu.

Jeg bare skrev dette litt fort skjønner du, tenkte dere skjønte hva jeg skulle frem til.

Kristian

jo, klart det. det var da endelig godt ;)

det er nok en vanskelig problemstilling. jeg får selv ikke orgasme, og jeg må jo innrømme at jeg faket i begynnelsen, fordi det er så lett at han skal tro det er pga han. men vi fikk oppklart dette etter ikke så lenge.

har ikke noe råd om selve problemet, men mitt råd likevel er å passe på dama di. det er vanskelig for deg, men det må være kjempevanskelig for henne hvis hun føler at hun ikke klarer å prestrere. det kan nok gi henne en viss avtenning...

Apropos skrivefeildiskusjoner her inne:

Jeg klarer ikke å lese det du skriver seriøst når du bruker "henne" der hvor du skal bruke "hun". Desverre.

".........................................."

"Jeg klarer ikke å lese det du skriver seriøst når du bruker "henne" der hvor du skal bruke "hun"."

Øøhh.. Hvor?

Annonse

Sannsynligvis har du et eget mønster når du onanerer og hun klarer ikke å etterligne dette nok til at det går for deg.

Og etter å ha sett menn runke seg sjøl så skjønner jeg at jeg aldri vil komme til å komme i nærheten av å gi dem det samme! Aldri om jeg kommer til å tørre å ta i en pikk så hardt og fort!

"Og etter å ha sett menn runke seg sjøl så skjønner jeg at jeg aldri vil komme til å komme i nærheten av å gi dem det samme! Aldri om jeg kommer til å tørre å ta i en pikk så hardt og fort!"

Du skiller deg ihvertfall fra jentene jeg husker fra tenårene . Der var det ikke mye feeling og forsiktighet, nei. Det virket som om de trodde det bare var å klemme til og røske i vei :-)

"......................................"

Apropos skrivefeildiskusjoner her inne:

Jeg klarer ikke å lese det du skriver seriøst når du bruker "henne" der hvor du skal bruke "hun". Desverre.

".........................................."

Tenkte ikke overskriften, det stemmer selvsagt.

Men skulle man virkelig hengt seg opp i slikt, kunne man i samme slengen påpekt kommafeilene hans, at han skriver "ett" der det skal være "et, gal bruk av stor forbokstav, etc.

Men derfra til å si at man ikke kan ta ham seriøst, skjønner ikke jeg helt hvordan går an.

Men skulle man virkelig hengt seg opp i slikt, kunne man i samme slengen påpekt kommafeilene hans, at han skriver "ett" der det skal være "et, gal bruk av stor forbokstav, etc.

Men derfra til å si at man ikke kan ta ham seriøst, skjønner ikke jeg helt hvordan går an.

Beklager, det skulle ikke dit.

"skjønner ikke jeg helt hvordan går an."

Det er du selvfølgelig i din fulle rett til ikke å skjønne :-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...