Gå til innhold

Hvordan kan henne gi meg orgasme?

Anbefalte innlegg

"Og etter å ha sett menn runke seg sjøl så skjønner jeg at jeg aldri vil komme til å komme i nærheten av å gi dem det samme! Aldri om jeg kommer til å tørre å ta i en pikk så hardt og fort!"

Du skiller deg ihvertfall fra jentene jeg husker fra tenårene . Der var det ikke mye feeling og forsiktighet, nei. Det virket som om de trodde det bare var å klemme til og røske i vei :-)

"......................................"

Jeg var muligens noe mer hardhendt på den tiden jeg også, men ikke nå lenger - det tør jeg ikke! :o) Har stor respekt for mannens edlere deler må vite. Slike godsaker må man ta godt vare på! ;o)

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Apropos skrivefeildiskusjoner her inne:

Jeg klarer ikke å lese det du skriver seriøst når du bruker "henne" der hvor du skal bruke "hun". Desverre.

".........................................."

Så du mener at menn(esker) med dårlige norskkunnskaper ikke har krav på et godt seksualliv?

:):):)

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...