Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 19 år og er rett og slett forvirret og oppgitt. Er så usikker på potensen min. Jeg spiser veldig sunt, trener styrke 4 dager i uken (ikke overdrevent) og er i god form.

I det siste har jeg rett og slett blitt deppet. Holdt på med en dame for 3 mnd. siden. Hun snakket mye om den gamle typen hennes og hvor stort utstyr han hadde (over 20 cm sa hun og alltid stiv). Jeg ble veldig overhumplet og usikker på utstyret mitt (har ellers veldig god selvtillitt), hun sa også at min var lite men tilskrekig til at hun fikk orgasme. Vi hadde endel sex med mer eller mindre hell. ibalnt gikk det veldig bra, iblant ble den ikke stiv nok. Dette gjorde meg veldig usikker og knekt. men senere har jeg forståt at dette ikke er noe å bry seg om, og har jobbet med dette ( I erigert tilstand er den 16,5 cm i lengden, 12,5 i bredden). Har fått bedre selvtillit men liker ikke tenke på det.

Jeg våkner minst 75% av alle morgener med morgenbrød, sånn ganske stivt (Ikke helt stein hard). varigheten varierer fra 30 sek. - 2 min.

Problemet mitt er at ereksjonen min ikke alltid blir helt stiv. Den variere mildt sagt vilt!. Jeg får som oftest opp penisen alene når jeg vil, men hvis jeg slutter å stimulere den faller den fort, 5 sek - 15 sek. dette er utrolig iriterende. er det vanlig?

når jeg onanerer blir den iblant litt stiv, i blant blir den ganske stiv men ikke hode så ille stort, mens iblant blir den VELDIG stiv.

Er å nevnes at lysten min på sex ikke er særlig stor, og har aldri vært. men jeg har runket jevnlig nesten hver dag. iblant blir jeg ganske kåt og ibalnt ikke.

Har forøvrig en liten knekk på penis ved roten, penisen henger litt til venstre i halv erigert tilstand. i stiv tillstand står den ganske stivt og rett og hardt men litt til venstre side. kan dette være hemmende for ereksjonen min? Tror kanskje jeg har hat en liten episode hvor jeg fikk bøyd penisen min, og fikk en lav knekke lyd, men har aldri blitt blå eller fått noen lagvarige smerter eller ubekvemligheter. kan dette ha skadet potensen min?

Har du forøvrig noen forklaring på min til tider litt svake, og sviktende potens?? Kan det være fysisk eller psykisk? hva kan jeg gjøre? Håper på fyldig svar..:) er nedfor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252092-upolitelig-potens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...