Gjest agnes i senga Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 .. må jo være i vannseng! Vannseng er noe av det rareste som er oppfunnet. 0 Siter
Ereksjonen ([email protected]) Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Åneida. MEn det krever litt mer. Og forferdelig hvis du er full / fyllesyjk og vil ha sex... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vannseng er helt toppers :-) Men hver gang jeg våger å skrive det, får jeg refs av SDD... 0 Siter
Gjest agnes i senga Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vannseng er helt toppers :-) Men hver gang jeg våger å skrive det, får jeg refs av SDD... takke meg til litt fjæring 0 Siter
Mekri Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vannseng er helt toppers :-) Men hver gang jeg våger å skrive det, får jeg refs av SDD... Han kan umulig ha hatt vannseng selv :-) * savner vannsenga... 0 Siter
Gjest agnes i senga Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Åneida. MEn det krever litt mer. Og forferdelig hvis du er full / fyllesyjk og vil ha sex... Kan jeg tenke meg, hehe. Har bare forsøkt å legge meg nedpå slike jeg, men hvis man ikke passer på å fordele vekta, så føler jeg liksom at jeg drukner. Nesten som å ha sex på dypet eller? Takke meg til skikkelig spenstig fjærmadrass! 0 Siter
Gjest agnes i senga Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Han kan umulig ha hatt vannseng selv :-) * savner vannsenga... blir sjøsyk bare av tanken :-/ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Han kan umulig ha hatt vannseng selv :-) * savner vannsenga... Jeg savner også vår vannseng. Vi har slitt ut to stykker. Da tiden var inne var det ikke lenger mulig å få tak i vannsenger. Gjett om jeg ble skuffet! 0 Siter
Mekri Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg savner også vår vannseng. Vi har slitt ut to stykker. Da tiden var inne var det ikke lenger mulig å få tak i vannsenger. Gjett om jeg ble skuffet! Akkurat sånn var det her også. Men siden de fleste 80-tallsmotene er på plass igjen er det kanskje håp for vannsenga om noen år? :-) 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 uffda... for å si det rett ut, utnytter vi oss i spensten i rammemadrassen. vi blir helt i utakt om vi er på ferie og ligger i ei seng uten fjær i madrassen. tjihi 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Akkurat sånn var det her også. Men siden de fleste 80-tallsmotene er på plass igjen er det kanskje håp for vannsenga om noen år? :-) Vi får håpe det :-) 0 Siter
Ereksjonen ([email protected]) Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Kan jeg tenke meg, hehe. Har bare forsøkt å legge meg nedpå slike jeg, men hvis man ikke passer på å fordele vekta, så føler jeg liksom at jeg drukner. Nesten som å ha sex på dypet eller? Takke meg til skikkelig spenstig fjærmadrass! Hehe - spenstige madrasser er mye bedre - enig med deg. Før var det en vits som sa at dersom du "jokket" en gang så kunne du slappe av en halvtim: for da gikk resten av seg selv.. Men en skikkelig fjærmadrass krever litt mer innsats... ;-) Nå synes ikke jeg sengen er så morsom til å ha sex i uansett, jeg da... 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Et jokk og resten på dønningene!!! Vannseng - for de late?? :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.