Gå til innhold

det merkeligste stedet å ha sex..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest agnes i senga

Åneida. MEn det krever litt mer. Og forferdelig hvis du er full / fyllesyjk og vil ha sex...

Kan jeg tenke meg, hehe. Har bare forsøkt å legge meg nedpå slike jeg, men hvis man ikke passer på å fordele vekta, så føler jeg liksom at jeg drukner. Nesten som å ha sex på dypet eller? Takke meg til skikkelig spenstig fjærmadrass!

Annonse

Jeg savner også vår vannseng. Vi har slitt ut to stykker. Da tiden var inne var det ikke lenger mulig å få tak i vannsenger. Gjett om jeg ble skuffet!

Akkurat sånn var det her også.

Men siden de fleste 80-tallsmotene er på plass igjen er det kanskje håp for vannsenga om noen år? :-)

Kan jeg tenke meg, hehe. Har bare forsøkt å legge meg nedpå slike jeg, men hvis man ikke passer på å fordele vekta, så føler jeg liksom at jeg drukner. Nesten som å ha sex på dypet eller? Takke meg til skikkelig spenstig fjærmadrass!

Hehe - spenstige madrasser er mye bedre - enig med deg. Før var det en vits som sa at dersom du "jokket" en gang så kunne du slappe av en halvtim: for da gikk resten av seg selv.. Men en skikkelig fjærmadrass krever litt mer innsats... ;-) Nå synes ikke jeg sengen er så morsom til å ha sex i uansett, jeg da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...