Gjest Jentemamman Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har nettopp fått påvist celleforandringer i livmorhalsen. Hadde det for noen år siden også, men det var så lite at de ikke gikk videre med det. Så var det borte i flere år, men nå fikk jeg det påvist igjen, og legen ringte med og sa at jeg ville få innkaldelse til ytterligere kontroll på sykehuset. Hun var veldig vag ang hva denne undersøkelsen innebar, men jeg har etter lesing her inne fått med meg at dette innebærer en vevsprøve i første omgang. Er utrolig nervøs og redd. Gruer meg veldig for slike undersøkelser, og lurer på om noen her har gjennomgått dette, og "overlevd".. år man bedøvelse, gjør det vondt? stikker de en sprøyte invendig da? Huff og huff... Hilsen Pysete 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252206-celleforandringer-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.