Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg og min mann har vært i lag i snart 20 år.Vi var små tenåringer når vi ble i lag. Har hatt ett godt forhold til han og har alltid ment at han er den rette. Det virker som han også har sett slik på det. Har hatt gode lange samtaler og følt han har vært ett funn. Vi har passet godt sammen.Vi har 4 barn i lag. For ett halvt års tid siden oppdaget jeg at han sms flørtet med sekretæren på jobb. Han ga klart utrykk til henne at han hadde problemer med å konsentrere seg når de to sente slike seksuelle fantasier til hverandre.Da jeg tok han i dette,ble han lei seg og sluttet med leken. (i følge han)Han sa att mld ikke betydde noe.Jeg derimot klarer ikke å glemme. Sliter med å tilgi. Ordene er som brent fast i hode.Jeg begynner å bli så tullete at jeg er redd for ikke å være god nok. Redd for at jeg ikke er fin nok.Har den siste tiden blitt fjortis igjen.Utrygg. Det er også vondt for jeg har behov for å snakke om det ,men han orker ikke pga dårlig samvittighet. Jeg føler meg så alene. Har mangen venner,men har ikke lyst å ta dette opp med dem. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252264-vanskelig-%C3%A5-tilgi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...