Gå til innhold

Pillesurr, Onsdagstestingen vår.

Anbefalte innlegg

Gjest Wyatt Earp

Nå har jeg testet og jeg er usikker på om jeg er gravid, men jeg tror kanskje det. Syns uansett det er rart at ikke strekene var klarere enn de var. De andre gangene har det vært klare som solen. Nå har jeg aldri tatt clarblue før heller, så det er kanskje forskjell det også. Så om du har peil på dette blir jeg glad for hjelp. Streken på langs var sterkere enn den på tvers, betyr det da at den er negativ og at den svakere streken på tvers bare er skyggen av streken under eller noe.

Jeg har tatt to tester og de har vist samme svar.

Om jeg nå ikke får mensen tilbake i løpet av uken, da bør jeg kanskje kontakte legen eller? Det ka kanskje hende at det er noe annet galt, tenker jeg litt på...

Vel enn så lenge så stiller jeg fremdeles i vet ikke kategorien :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252273-pillesurr-onsdagstestingen-v%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wyatt Earp

Om du ser en skygge av en strek, så skal det bety at testen er positiv.

MEn for å være sikker kan du teste igjen om en ukes tid. Da vil streken sannsynligvis være sterkere.

Tusen takk for svar, uff enda mer venting.. Nå var jeg innstilt på et klart svar siden det er 3 dager siden forventet mens, men.. Syns nesten enda mer synd på min mann som flyr rundt her og ikke vet helt hvordan han skal reagere han heller. Vi vet ikke helt hva vi blir gladest for, positiv eller negativ test. Det var jo ikke noe vi egentlig planla, så sånn sett burde den jo helst være negativ, nei dette er merkelige følelser. ;)

Gjest Wyatt Earp

Som de andre sier: En strek er en strek: Gratulerer!

Da sier jeg forsiktig takk, fremdeles med en rekke merkelige tanker og følelser.

Vet ikke om jeg er glad, redd, trist, fortvilet eller kanskje det er en sarlig blanding av alle sammen pluss en porsjon frustrert. ;)

Annonse

Er det ikke den på høykant som bare kommer om man er gravid?

At det er - når du ikke er gravid og + når du er gravid? Hvis det da er | som syns best, så betyr det at den er virkelig positiv. Styrken på - streken spiller ingen rolle. Om det er | som er svak så kan det være pga tidlig testing, men om det er - som er svak og | supersterk, så kan det hende | trengte så mye farge at det ikke var nok igjen til kontrollstreken. (Bare min teori, har ingen dokumentasjon på dette...)

Gratulerer!

Gjest pillesurr

Der var innlegget ditt ja :-)

Tror jeg stiller meg i rekken av gratulanter!!! Tror nok den streken er svak fordi det er tidlig ennå,at hormonnivået er litt lavt, men at den blir klarere om du tester om en uke igjen!

Gratulerer til dere begge to!

På min test var det ikke antydning til strek i det vinduet som gravid-streken skulle være (Quick test)... Og jeg som t.o.m. hadde DEN seriøse drømmen om legebesøk!

Vi var litt skuffet både jeg og mannen... Kan likevel ikke slå meg helt til ro med svaret... Vi hadde altså sex 3 ganger uten kondom etter dette pillesurret (2 ganger på søndag og en gang på tirsdagen i forrige uke)...og *kremt* en gang i dag.... Hvis mensen kommer, så kommer den vel i dag....

Hvor mange barn har dere fra før da, Wyatt Earp? Vi har tre :-)

Moro med testing samtidig!

Gjest Wyatt Earp

Der var innlegget ditt ja :-)

Tror jeg stiller meg i rekken av gratulanter!!! Tror nok den streken er svak fordi det er tidlig ennå,at hormonnivået er litt lavt, men at den blir klarere om du tester om en uke igjen!

Gratulerer til dere begge to!

På min test var det ikke antydning til strek i det vinduet som gravid-streken skulle være (Quick test)... Og jeg som t.o.m. hadde DEN seriøse drømmen om legebesøk!

Vi var litt skuffet både jeg og mannen... Kan likevel ikke slå meg helt til ro med svaret... Vi hadde altså sex 3 ganger uten kondom etter dette pillesurret (2 ganger på søndag og en gang på tirsdagen i forrige uke)...og *kremt* en gang i dag.... Hvis mensen kommer, så kommer den vel i dag....

Hvor mange barn har dere fra før da, Wyatt Earp? Vi har tre :-)

Moro med testing samtidig!

Takk for dette, vi får ta dagene som kommer og teste igjen begge to tror jeg. :)

Som du ser i de andre innleggene i tråden her, så er jeg svært frustrert, men uansett utfall så kommer vi oss igjennom det også.

Jeg krysser fremdeles fingrene for deg og venter i spenning.

Gjest Wyatt Earp

Er det ikke den på høykant som bare kommer om man er gravid?

At det er - når du ikke er gravid og + når du er gravid? Hvis det da er | som syns best, så betyr det at den er virkelig positiv. Styrken på - streken spiller ingen rolle. Om det er | som er svak så kan det være pga tidlig testing, men om det er - som er svak og | supersterk, så kan det hende | trengte så mye farge at det ikke var nok igjen til kontrollstreken. (Bare min teori, har ingen dokumentasjon på dette...)

Gratulerer!

Tusen takk for grundig svar, wow!

Det var streken - som var tydeligst.

Men uansett, jeg tester igjen om et par, tre dager om ikke jeg får mensen i mellomtiden.

Tusen takk for svar, uff enda mer venting.. Nå var jeg innstilt på et klart svar siden det er 3 dager siden forventet mens, men.. Syns nesten enda mer synd på min mann som flyr rundt her og ikke vet helt hvordan han skal reagere han heller. Vi vet ikke helt hva vi blir gladest for, positiv eller negativ test. Det var jo ikke noe vi egentlig planla, så sånn sett burde den jo helst være negativ, nei dette er merkelige følelser. ;)

Ja er det ikke rart hvor mange følelser en graviditetstest kan utløse - uansett utfall...

Hold oss oppdaterte om hva som skjer da!

Annonse

Takk for dette, vi får ta dagene som kommer og teste igjen begge to tror jeg. :)

Som du ser i de andre innleggene i tråden her, så er jeg svært frustrert, men uansett utfall så kommer vi oss igjennom det også.

Jeg krysser fremdeles fingrene for deg og venter i spenning.

Hei igjen du.... I dag tidlig kom mensen :-(

Ble ordentlig skuffet - hadde faktisk begynt å innstille meg på et fjerde barn, selv om testen i går var negativ. Følte at vi hadde tatt SÅ mange sjanser i en usikker fase pga to glemte piller - at graviditeten nesten var iboks....

Så nå er Det store spørsmålet om vi virkelig ØNSKER et fjerde barn... Skal vi prøve seriøst? De tre andre er over den mest slitsomme småbarnsfasen...ønsker vi å begynne på nytt igjen? Hva med bil og hus med for få soverom osv.....

DU da - er du fortrolig med ny graviditet?

Ble ordentlig skuffet - hadde faktisk begynt å innstille meg på et fjerde barn, selv om testen i går var negativ. Følte at vi hadde tatt SÅ mange sjanser i en usikker fase pga to glemte piller - at graviditeten nesten var iboks....

Så nå er Det store spørsmålet om vi virkelig ØNSKER et fjerde barn... Skal vi prøve seriøst? De tre andre er over den mest slitsomme småbarnsfasen...ønsker vi å begynne på nytt igjen? Hva med bil og hus med for få soverom osv.....

Ha - jeg lurte på hvor lenge du ville klare å kalle deg "pillesurr"!

Den alenehelgen deres var såpass godt annonsert her at selv jeg forsto hvem du var...

Ha - jeg lurte på hvor lenge du ville klare å kalle deg "pillesurr"!

Den alenehelgen deres var såpass godt annonsert her at selv jeg forsto hvem du var...

Æsj - der glapp det, ja!

Ja, ja pytt sann, spenningen er jo over nå.... :-(

Men er det sant - tenkte du på meg?

Gjest Wyatt Earp

Æsj, det hørtes virkelig kjedelig ut. Det er jo sånn at man ikke angrer på de barna man får, plassen i huset og økonomien er selvsagt viktig, men det meste kommer av et eller annet mirakuløst vis på plass av seg selv etterhvert. Og som trebarnsmor vet du jo hvor liten plass en baby egentlig tar, vi trenger jo ikke en brøkdel av det vi hadde da de første ble født. En pakke bleier, et par ulltrøyer, dyne, teppe og et håndkle på gulvet til å stelle på. ;)

Jeg er litt "in denial" på dette om jeg er gravid eller ikke tror jeg. Jeg drømte at jeg våknet av at jeg fikk mensen idag, og husker at det i drømmen var fælt. Nå er jeg våken og ikke noe har skjedd, jeg venter enda på at den kommer.. men jeg vet at jeg på et vis kommer til å bli skuffet om den gjør det.

Barna her er over småbarnsperioden og er veldig klare for flere søsken, de vet selvsagt ikke noe om at jeg kanskje er gravid nå, men de snakker hele tiden om en lillesøster eller lillebror. De har funnet navn også, som jeg er veldig uenig i ;)

Vi må definitivt ha ny bil, det må vi uansett, den vi har er ikke helt pålitelig om dagen. Vi skulle godt hatt større plass, men vi kan fint bo her et par år til, selvom vi egentlig er på jakt etter noe annet i en annen by allerede.

Mannen er nok mer negativ enn meg, han jobber ræva av seg og er ikke i samme byen som oss mer enn halvparten av tiden allerede. Han syns aldri han har nok tid til de to vi har allerede og ikke nok tid til meg heller, han sitter å jobber sene kvelder stort sett hver eneste dag.

Kanskje det er det jeg er redd for at jeg må overtale han til å beholde barnet? Han vet egentlig at jeg ikke fikser abort så det gjør det kanskje ekstra skummelt for begge to.

Well, uansett så sender jeg en trøsteklem og gleder meg til å se hva dere bestemmer dere for.

*svelg*

Har aldri vært flink til å lure noen eller lyve eller kle meg ut.....

:-)

Det er mange her med tre unger, da. Men ikke alle skal på etterlengtet barnefri helg med tydelige baktanker, samtidig.

Egentlig utrolig at du klarte å glemme akkurat prevensjonen...

Men nå skal jeg ikke mobbe deg mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...