Gå til innhold

Pillesurr, Onsdagstestingen vår.

Anbefalte innlegg

Gjest Skjønner ikke det helt

Æsj, det hørtes virkelig kjedelig ut. Det er jo sånn at man ikke angrer på de barna man får, plassen i huset og økonomien er selvsagt viktig, men det meste kommer av et eller annet mirakuløst vis på plass av seg selv etterhvert. Og som trebarnsmor vet du jo hvor liten plass en baby egentlig tar, vi trenger jo ikke en brøkdel av det vi hadde da de første ble født. En pakke bleier, et par ulltrøyer, dyne, teppe og et håndkle på gulvet til å stelle på. ;)

Jeg er litt "in denial" på dette om jeg er gravid eller ikke tror jeg. Jeg drømte at jeg våknet av at jeg fikk mensen idag, og husker at det i drømmen var fælt. Nå er jeg våken og ikke noe har skjedd, jeg venter enda på at den kommer.. men jeg vet at jeg på et vis kommer til å bli skuffet om den gjør det.

Barna her er over småbarnsperioden og er veldig klare for flere søsken, de vet selvsagt ikke noe om at jeg kanskje er gravid nå, men de snakker hele tiden om en lillesøster eller lillebror. De har funnet navn også, som jeg er veldig uenig i ;)

Vi må definitivt ha ny bil, det må vi uansett, den vi har er ikke helt pålitelig om dagen. Vi skulle godt hatt større plass, men vi kan fint bo her et par år til, selvom vi egentlig er på jakt etter noe annet i en annen by allerede.

Mannen er nok mer negativ enn meg, han jobber ræva av seg og er ikke i samme byen som oss mer enn halvparten av tiden allerede. Han syns aldri han har nok tid til de to vi har allerede og ikke nok tid til meg heller, han sitter å jobber sene kvelder stort sett hver eneste dag.

Kanskje det er det jeg er redd for at jeg må overtale han til å beholde barnet? Han vet egentlig at jeg ikke fikser abort så det gjør det kanskje ekstra skummelt for begge to.

Well, uansett så sender jeg en trøsteklem og gleder meg til å se hva dere bestemmer dere for.

Hvorfor venter du på mensen når du har fått positiv test?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...