Gå til innhold

Blir svangerskapene verre for hver gang?

Anbefalte innlegg

Neida, jeg er ikke gravid igjen :-p

Helt ærlig så ga forrige svangerskap meg skrekken og jeg kan egentlig ikke forestille meg å skulle gå gravid igjen.

Første halvdel var et kvalmehelvete uten like - "morgenkvalme" my ass... jeg spydde hele dagen i 18 uker.

Etter det hadde jeg et par uker som var forholdsvis OK før bekkenløsningen ble så ille at jeg måtte begynne med krykker og så rullestol ut svangerskapet. Jeg sliter fremdeles med bekkenet nå nesten 6 mnd etter fødselen.

Fødselen var jo "ingenting" i forhold til svangerskapet.

På denne tiden i fjor var alt bare helt forjævelig og det sitter så hardt at jeg nå blir kvalm når jeg ser den første snøen, de gule bladene på trærne, vinkelen på høstsola og alt annet som minner meg om denne tiden i fjor.

Jeg har jo lyst på flere barn, men har IKKE lyst til å gå gravid igjen hvis det skal bli som sist... og så sier de fleste at f.eks. bekkenløsningen blir verre for hvert svangerskap *dåne*

Er det noen her som har hatt et fint svangerskap etter et jævelig et eller er jeg dømt til et enda verre svangerskap neste gang...?

I så fall er jeg stygt redd for at snuppa blir enebarn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252291-blir-svangerskapene-verre-for-hver-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...