Gå til innhold

spennende og skummelt..

Anbefalte innlegg

Gjest baby?jatakk

mine bryster er ømme gitt.. og jeg har ennå over en uke igjen før mensen kommer.. og det er spennende å se om jeg denne gang kan ha vært så heldig.. selv om jeg ikke helt forstår.. burde jeg vært kvalm og dårlig også? for det er jeg ikke.. litt oppblåst i magen til tider, men ellers fin.. men innerst inne, så tror jeg det er for godt til å være sant.. mensen kommer nok når den skal og dette blir helt glemt om en liten stund.. selv om det ikke har skjedd før at brystene har blitt ømme så tidlig. pleier å vente på at det skal skje, for da vet jeg at mensen er rett rundt hjørnet.. er det slik for dere andre som har opplevd å bli gravid, at brystene ble ømme veldig tidlig??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252302-spennende-og-skummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby?jatakk

Krysser fingrene for deg :o)))

Jeg har ikke hatt noen symptomer så tidlig, jeg. Det eneste symptomet var at mensen ikke kom.

ja, det er jo den jeg venter\ikke venter på og.. men må vente en stund enno.. vanskelig å vite dette her.. vet jo ikke hva som er normalt.. om det er normalt å ha symptomer tidlig el ikke.. får bare se..

Annonse

ja, det er jo den jeg venter\ikke venter på og.. men må vente en stund enno.. vanskelig å vite dette her.. vet jo ikke hva som er normalt.. om det er normalt å ha symptomer tidlig el ikke.. får bare se..

Jeg fikk ømme bryster noen dager etter antatt befruktning, dvs. lenge før mensen uteble. Lykke til!!

Gjest baby?jatakk

Jeg fikk ømme bryster noen dager etter antatt befruktning, dvs. lenge før mensen uteble. Lykke til!!

oi, så godt å høre.. har lest i dag på snartgravid.com, der en sa at en kunne ikke oppleve tegn etter under en uke etter befruktnng fordi egget ikke var festet el noe sånt.. ble litt forvirret og trist.. men kanskje er det håp likevel...

natta kos

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...