oggi Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Natt til i går hadde jeg sterke kynnere hele natten, og ble sykemeldt i 14 dager av legen min morgenen etter. Hun sa at jeg skulle kontakte sykehuset hvis jeg fortsatte å ha slike kynnere. Nå har jeg tatt det med ro i går og i dag, men så snart jeg er i aktivitet (holder meg hjemme og langt unna husarbeid) blir magen stram i gjen. Det er ikke veldig vondt, men mest stramt og ubehagelig. Stort sett gir det seg etter en stund i sengen. Jeg er litt usikker på om jeg burde ringe sykehuset, men er redd for å virke hysterisk. Dessuten er jeg usikker på om det er noe de kan gjøre, ut over å be meg om å ta det med ro, som jeg allerede gjør... Når er det nødvendig å ringe, og hva kan de gjøre? Hos legen i går tok jeg blodtrykk, urin- og blodprøve, som så bra ut alt sammen. Hun hørte også på hjertelyden som var som den skulle være. Babyen beveger seg masse. Har vært gravid før uten at jeg hadde noen problemer med kynnere, så jeg føler meg litt rådvill nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25244-kraftige-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Om dina kynnere försvinner efter vila, så anser jag det som liten sansynlighet att du skulle ha en för tidig mogning av livmoderhalsen. Skulle dina kynnere inte försvinna efter vila och alltså vara varatiga, skall du givetvis kontakta din doktor eller sjukhuset. Den viktigaste behandlingen nu är som du själv vet och gjör, vila. Skulle inte detta hjälpa så finns det tabletter, sprutor eller dropp behandling på sjukhuset som kan hjälpa mot detta. Så det finns alltså mera behandling att ta till, om det skulle behövas.Blir du osäker på om dina kynnere ökar i styrka och varaktighet, skall du inte tveka med att ringa för en ny vurdering. Ta det med ro, så får vi hoppas att du inte behöver att dra till sjukhuset. Lycka till vidare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25244-kraftige-kynnere/#findComment-105013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.