Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos div leger og alt er liksom ok. Får kløe til og fra i tillegg og da hjelper slike kapsler mot dette.. men ikke mot utfloden.

Jeg vasker ut med en finger hver gang jeg dusjer... og allikevel kommer det masse gugg på penis når jeg og mannen min har sex. Jeg syns det er ufattelig kvalmt og prøver så godt jeg kan å unngå sex i det hele tatt.

Dette skal visstnok være helt normalt.. men jeg syns det er ille, særlig ettersom jeg ikke var slik de første 2-3 årene jeg var aktiv seksuellt. Av en eller annen grunn har det bare blitt værre med årene. Jeg mener selv at det ble slik etter at jeg fikk Clamydia som 18 åring. Fikk behandling og testet meg mange ganger etterpå. Siden mange år senere og uttallige tester kom det brått frem at jeg hadde fortsatt en avart av Chlamydia som visstnok INGEN vanlige leger tester for. Så hvor lenge jeg har hatt det? Ingen aning.

Men nå er det nå sånn det liksom skal være? For to år siden satt jeg på et legekontor og gråt. Forholdet mitt holdt på å ryke i januar i år... og om jeg så skulle bli singel igjen.. jeg hadde aldri våget å gått inn i et forhold igjen med alt dette. Jeg syns det er ufattelig fælt.

Hvorfor skal det være sånn? Aldri vært borti noen som har hatt det sånn. Ille å få spolert hele sexlivet så godt som hele livet pga dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252476-voldsom-utflod-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også alltid hatt utflod...så lenge jeg kan huske..det er utrolig irriterende!!Og jeg har prøvd det meste og testet meg mot det meste. Men ,sånn er det visst bare...Men at det blir ekstra vått å "slimete" når jeg har sex,det bryr verken gutten eller jeg meg om!Bruker bare masse deilig glid sånn i tilfelle...men jeg må innrømme at jeg er nervøs hver gang noen skal slikke meg der nede...itilfelle det skulle gli ut litt hvit,tykk utflod før eller imens...men det har ikke skjedd til nå vertfall,bare sørger for at jeg er nydusjet hver gang..håper det var noen trøstende ord her...føler med deg..Men stå på!Ikke la det ødelegge et forhold!!

Jeg har også alltid hatt utflod...så lenge jeg kan huske..det er utrolig irriterende!!Og jeg har prøvd det meste og testet meg mot det meste. Men ,sånn er det visst bare...Men at det blir ekstra vått å "slimete" når jeg har sex,det bryr verken gutten eller jeg meg om!Bruker bare masse deilig glid sånn i tilfelle...men jeg må innrømme at jeg er nervøs hver gang noen skal slikke meg der nede...itilfelle det skulle gli ut litt hvit,tykk utflod før eller imens...men det har ikke skjedd til nå vertfall,bare sørger for at jeg er nydusjet hver gang..håper det var noen trøstende ord her...føler med deg..Men stå på!Ikke la det ødelegge et forhold!!

Forskjellen er at jeg ikke alltid har vært sånn. Var ikke slik frem til jeg var 18.. og var da "normal". Så det hadde nok vært enklere om jeg ikke hadde visst om noe annet.

Og selvfølgelig kommer denne gugga ut om man blir slikket og gutten bruker litt fingre samtidig.

I tillegg er denne utfloden "tørr". Den føles våt med handa men "tørr" og sliter på meg innvendig. Så dette kan nepper være helt normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...