Gå til innhold

Kan man klare å kjenne åpning selv??

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje dumt spørsmål dette..

Ja kan man det? Altså kjenne selv med fingrene om det er åpning i livmorhalsen? Er det ikke vanlig at livmorhalsen er lavere ned i skjeden sent i svangerskapet? Og da er det vel mulig å rekke opp med fingrene??

Jeg har ikke prøvd, men lurer på å gjøre det fordi jeg er så nysgjerrig på om hvordan ståa er. Er 38 uker, og har ikke kjent etter tidligere for det skal man jo ikke, men nå tenker jeg at om "ting" skulle sette igang pga at jeg kjenner etter så er det jo ikke farlig, og med tanke på det hygeniske så er det vel ikke værre å kjenne etter med rene fingre enn det er å ha sex...

Noen som har kjent etter selv?

Fortsetter under...

Jeg kjennte det selv. Da slimproppen gikk (kom litt blod en uke før fødselen), så tok jeg en finger opp, og da kjennte jeg at det var ca 1, cm åpning... dene åpningen hadde jeg riktignok hele uken frem til fødselen startet :) Men jah, du kan altså kjenne det selv, og det er heller ikke farlig, for penis dulter jo borti der hele tiden. Men vask deg på hendene først så du ikke fører masse ubudne gjester opp dit :)

Gjest Kanskje dumt spørsmål dette..

Jeg kjennte det selv. Da slimproppen gikk (kom litt blod en uke før fødselen), så tok jeg en finger opp, og da kjennte jeg at det var ca 1, cm åpning... dene åpningen hadde jeg riktignok hele uken frem til fødselen startet :) Men jah, du kan altså kjenne det selv, og det er heller ikke farlig, for penis dulter jo borti der hele tiden. Men vask deg på hendene først så du ikke fører masse ubudne gjester opp dit :)

Takk for svar :) Da må nok jeg og prøve, spennende, men det er vel helt lukket og låst tenker jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...