Gå til innhold

Utseende på flinke elskere

Anbefalte innlegg

Gjest Nammenam

Hei, dama mi sier at hun kan kjenne igjen de gode elskerene på neglene. De mennene hun har elsket med som har hatt korte, velstelte negler har alltid vært flinke ...

Ingen regel uten unntak, og jeg er sikker på at mange har forskjellige erfaringer, men finnes det liknende fellestrekk på jenter som er gode i senga? Min teori er at de jentene som er bittelitt lubne er de mest ivrige og flinke. Pen-og-vet-det-jentene er i alle fall håpløse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252636-utseende-p%C3%A5-flinke-elskere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

15

• mrxx

10

• DarkPink

8

• ShitDiddelyDo

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Ulvinnen

Gjerne det ;o)

Vi er sikkert like gode, på hver vår måte.

:o)

Nå fikk jeg en bedre idè. I stedet for å slåss med hverandre, så kan vi utnevne en dommer til å vurdere oss.

Noen forslag? Men jeg legger ned veto mot Rune Rudberg, bare så det er helt klart.

Gjest Vanlig månemåler

Nå fikk jeg en bedre idè. I stedet for å slåss med hverandre, så kan vi utnevne en dommer til å vurdere oss.

Noen forslag? Men jeg legger ned veto mot Rune Rudberg, bare så det er helt klart.

Og dommeren skal også dermed ha sex med oss??

:o/

Gjest Vanlig månemåler

Den der var vrien å slå, jeg er ikke lubben :(

Skal vi da bare utnevne deg som vinner, uten å kalle inn en dommer? Det er vel litt kjipt?

Nei, vi går for dommeravgjørelse, men jeg har ikke helt klart for meg hvordan det skulle foregå...

Gjest Ulvinnen

Nei, vi går for dommeravgjørelse, men jeg har ikke helt klart for meg hvordan det skulle foregå...

Det første vi må gjøre er å velge ut en flott dommer :-)

Vi kan enten gå for mrxx, McLoud, SDD eller Prozak.

Eller så kan vi velge ut Josh Halloway, Erik Torstvet eller en annen kjekkas. Vi må jo sørge for at dette blir en vinn-vinn situasjon, ikke sant?

Annonse

Gjest Vanlig månemåler

Det første vi må gjøre er å velge ut en flott dommer :-)

Vi kan enten gå for mrxx, McLoud, SDD eller Prozak.

Eller så kan vi velge ut Josh Halloway, Erik Torstvet eller en annen kjekkas. Vi må jo sørge for at dette blir en vinn-vinn situasjon, ikke sant?

Du kommer med så fristende forslag at det blir rent for vanskelig å velge.

Du får bestemme!

:oD

Gjest Ulvinnen

Du kommer med så fristende forslag at det blir rent for vanskelig å velge.

Du får bestemme!

:oD

Nå har jeg gjort det vanskelig for meg selv, siden jeg fant så mange gode kandidater...

Hmmm... *tenker hardt*

Hjelp meg litt da. Er det et par-tre av dem som frister deg mer enn de andre?

Gjest Vanlig månemåler

Nå har jeg gjort det vanskelig for meg selv, siden jeg fant så mange gode kandidater...

Hmmm... *tenker hardt*

Hjelp meg litt da. Er det et par-tre av dem som frister deg mer enn de andre?

Nå har jeg ikke en gang _sett_ noen av de førstnevnte, så du har muligens større vurderingsevne ang. dem hvis du har truffet dem, og ellers kjenner du dem bedre enn meg i det minste.

Legger til at jeg faktisk _drømte_ om SDD i natt. (Bare ligge på armen, rart det der, alle drømmer at de ligger på armen hans...)

Han og musikeren(!) hadde låst seg inn hos meg mens jeg var ute. Jeg kom hjem og fant SDD i sengen med en eske fargeblyanter(!) som de hadde lekt seg med.

Musikeren var dratt, han ble sikkert lei av å vente.

Jeg våknet i en deilig armkrok...

*Sukk*

Gjest Ulvinnen

Nå har jeg ikke en gang _sett_ noen av de førstnevnte, så du har muligens større vurderingsevne ang. dem hvis du har truffet dem, og ellers kjenner du dem bedre enn meg i det minste.

Legger til at jeg faktisk _drømte_ om SDD i natt. (Bare ligge på armen, rart det der, alle drømmer at de ligger på armen hans...)

Han og musikeren(!) hadde låst seg inn hos meg mens jeg var ute. Jeg kom hjem og fant SDD i sengen med en eske fargeblyanter(!) som de hadde lekt seg med.

Musikeren var dratt, han ble sikkert lei av å vente.

Jeg våknet i en deilig armkrok...

*Sukk*

Enda godt at musikeren hadde forsvunnet! Han har fått det for seg at jeg hater han, så han hadde vært en dårlig kandidat. I hvertfall for meg - han hadde garantert utropt deg til vinner.

McLoud og SDD har jeg sett ansiktsbilde av. Mrxx kun øyne, mage og overarm på. Prozak har jeg overhode ikke sett, bare diskutert en god del med på dol. Alle fire har jeg veldig godt inntrykk av, så det blir nesten et umennesklig valg.

Da skjærer jeg gjennom, og velger Josh som dommer. (Tidligere ville Kåre Conradi vært et hett navn, men for tiden har han falt veldig i aktelse).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...